مخارج مخفی اتومبیل های مدرن

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:56
Gundersen Justice

مشخصاتی در خرید خودرو فروش خودروهای امروزی امروزی هستند که بدون اینکه خبر داشته باشید مخارج زیادی روی دست شما می گذارند . اما میتوانید با خریدهای هوشمندانه این هزینه ها را تا حد قابلیت و امکان کاهش دهید .

داشتن اتومبیل شخصی مخارج و هزینه های بالایی همچون بنزین , سرویس , مکانیکی و . . . دارد و در صورتی‌که چکی هم باشد که بدتر! فروش و خرید خودرو بدون اینها , مشخصاتی در خرید خودرو فروش خودروهای مدرن امروزی می باشند که سوای این که خبر داشته باشید هزینه های متعددی روی دست شما میگذارند . اما میتوانید با خریدهای هوشمندانه این هزینه ها را تا حد قابلیت و امکان کاهش دهید .
رینگ و لاستیک های بزرگ خیس از استاندارد
خیلی سال پیش فقدان که خرید خودرو فروش خودروسازها از تایرهای ۲۰ اینچ یا بزرگ خیس برای تولید ها خویش به کار گیری می کردند البته خیلی زود این اندازه علی الخصوص در بخش گران قیمت همگانی و تمامی گیر شد . این رینگ های تبارک سبب ساز زیبایی فراوان خرید خودرو فروش خودرو می گردند ولی لاستیک هایی که باید برای آن ها خریداری نمائید هزینه بالایی دارند . بعلاوه , اگر فقط یکی از این تایرها نیاز به ردوبدل داشته باشد , بایستی مجدد هزینه بیشتری را متقبل گردید .

روش خلاصی از این هزینه : بهتر است از حلقه و لاستیک های استاندارد خرید خودرو فروش خودرو استفاده فرمایید . این کار منجر می شود مخارج تعمیر و ردوبدل آن ها نیز ارزان تر به اتمام برسد .
تایرهای تابستانی
تعریف‌و‌تمجید کلی تایرهای تابستانی , تایرهایی می باشند که در هر دو زمین تر و خشک مضاعف خوب تکان و ترمز می کنند و در اختیار گرفتن سهل و آسان تری دارا هستند . احتمال دارد داشتن این تایرها وسوسه کننده باشد ولی می بایست به موقعیت رانندگی خود نیز توجه نمائید . در کنار کلیه فناوری های عالی این جور لاستیک ها , آن ها در برف حتی به واحد سنجش کم – زیاد بد فعالیت می کنند . در واقع , در زمستان می بایست از زنجیر چرخ یا این که لاستیک های اختصاصی برف استفاده کنید . ردوبدل این لاستیک ها با انواعی که برای تمامی فصول مطلوب هستند هزینه دوبرابری روی دست شما می‌گذارد .

رویه خلاصی از این هزینه : این که از همان نخست برای خرید لاستیک های دلخواه برای کلیه فصول هزینه فرمائید فراوان عاقلانه خیس است و واجب نمی باشد در فصل سوز و سرما مجدد لاستیک های نو بخرید .
اتومبیل های دو دیفرانسیل
وانت و اتومبیل های شاسی بلند خرید خودرو فروش خودرو هایی دو دیفرانسیل می‌باشند که هر چهار چرخ آن ها مستقیما از موتور نیرو می‌گیرند . این فناوری زیاد گسترده شده است و خرید خودرو فروش خودروهای بسیاری در این فرمت ساخته میگردند . این سیستم فراوان پیچیده است و قطعات متحرک اکثری هم دارد . به همین بهانه , چنانچه قطعه ای از آن جراحت ببیند , هزینه تعمیر آن بالا است . بعلاوه , وزن بالای SUVها باعث می‌شود تا مصرف سوخت بیشتری هم داشته باشند .

راه و روش خلاصی از این هزینه : به غیر روزهای برفی , بالا رفتن از تپه ها یا در رویه هجرت نیازی نمی‌باشد از خرید خودرو فروش خودرو شاسی بلند خویش استعمال کنید . مسافرت های درون شهری خود را با خرید خودرو فروش خودرو های معمولی انجام دهید .
قطعات فعال

در کنار ارزش متغیر بنزین و سوخت , این قطعات اجرایی اتومبیل ها است که برای فروشنده های اتومبیل و اسباب و اثاث آن ها درآمد بالایی دارااست . با توجه به ارزش این قطعات , متوجه می شوید که فقط هزینه سوخت موتور نمی باشد که منجر کاهش مخارج شما میگردد . به صورت نمونه , خرید خودرو فروش خودرویی همچون دوج دارت نیاز دارااست به طور مدام شمع های آن را عوض نمائید .

منش خلاصی از این هزینه : اکثری از اتومبیل های نو عملکردهای عالی دارا هستند و از این رو هیچ دوستدار خرید خودرو فروش خودروی نمی تواند با در نظر نگرفتن تجهیزات این خرید خودرو فروش خودروها پول خود را ذخیره کند .
سیستم مسیریاب داخلی
با این‌که هنگام خرید اتومبیل نو میلیون ها تومان بیشتر هزینه می کنید تا تجهیزات اکثر دریافت نمایید , اما بایستی بدانید بعضی از آن ها بعد از زمان کوتاهی ارزش خود را از دست می دهند . به طور نمونه , می بایست به سیسیم رهیاب داخلی اشاره کرد که هرساله گونه های نو با امکانات و خصوصیت های نوتر به بازار می‌آیند اما GPS داخلی خرید خودرو فروش خودرو شما کماکان سابق باقی می ماند و ارزش خویش را از دست می‌دهد . هنگام فروش خرید خودرو فروش خودرو نیز دیگر این خصوصیت ارزشی ندارد و خریدار البته برای آن به شما نمی دهد .

راه و روش خلاصی از این هزینه : فایده از رهیاب های فرنگی ایده فراوان بهتری است و هزینه ذیل تری هم داراست .
سیستم های مبتنی بر دوربین و حسگر
هنگام خرید خرید خودرو فروش خودرو های نو و لاکچری حتما در اطراف آن به‌دنبال حسگر و دوربین می‌باشید . این سیستم برای آسایش و امنیت طولانی تر به اتومبیل اضافه می گردند البته در شرایطی‌که سپر و گلگیر خرید خودرو فروش خودرو آسیب ببیند این سیستم نیز به راحتی از فی مابین می رود .

منش خلاصی از این هزینه : در‌حالتی که دوست


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]