15 هزار «دنا» به بازار میاید

سه شنبه 27 تير 1396
15:04
Gundersen Justice

خرید و فروش خودرو استدلال گروه صنعتی ایران اتومبیل از عرضه چهار‌مین خرید خودرو فروش خودرو با نشان اهل ایران «دنا» در سال اقتصاد و فرهنگ و تمدن با اراده ملی و مدیر جهادی به بازار های داخلی و فی مابین المللی خبر داد .


هاشم یکه زارع هم زمان با آغاز به کار سیز‌دهمی نمایشگاه خرید خودرو فروش خودروی شیراز بابیان این مقاله ذکر کرد : دنا به عنوان لاکچری ترین محصول جمهوری اسلامی ایران اتومبیل در نیمه ابتدا این سال به تولید انبوه می‌رسد و تا انتها سال بیش از 15 هزار دستگاه از این محصول ایجاد خواهد شد .
وی تاکید کرد : صدور این محصول به بازارهای جهانی هم یک کدام از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران خرید خودرو فروش خودرو است و بر این اساس , قرار است دنا در کارخانه‌های برون مرزی با هدف ارتقا سودآوری ساخت شود .
یکه زارع با تاکید بر این‌که دنا با تکیه بر توان مهندسی شرکت کشور ایران خرید خودرو فروش خودرو و بر شالوده پلاتفرم ملی پباده سازی شده و بدون اتکا به منابع فرنگی تولید می گردد , تصریح کرد : این اتومبیل دارنده ویژگی های فنی مطابق با استاندارد های ملی و لا‌به‌لا المللی است و با موتورEF7 عادی و جعبه‌دنده دستی عرضه می شود ; عرضه دنا با گیربکس خود کار و همچنین موتور EF7 توربوشارژ و XUM نیز در برنامه گسترش محصول قراردارد .
مدیرعامل مجموعه صنعتی کشور ایران اتومبیل خاطره آور شد : پباده سازی و ساخت قالب های بدنه و هم امکانات خطوط ساخت بدنه دنا بوسیله متخصصین قوی اهل ایران انجام شده که این با اهمیت صرفه جویی ارزی 11 میلیون دلاری را برای کشور ایران خرید خودرو فروش خودرو به ارمغان داشته است .
او با اشاره بدین اینکه تمامی قطعات دنا با تکیه بر اقتدار موسسه ها داخلی زنجیره تامین کشور ایران اتومبیل ایجاد و براساس پایانی استاندارهای کیفی , تامین می‌شود , افزود : در تمام فرایند های ط


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]