شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

خرید و فروش قیمت خودرو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

نسخه‌ی اسپایدر از مکلارن ۵۷۰S معرفی شد

نسخه‌ی اسپایدر از مکلارن ۵۷۰S , برای اکران در جشنواره گودوود فراهم می‌شود . این خودروی جذاب با سقف جمع‌شونده , تا یک ماه دیگر آماده‌ی فروش خواهد بود .


پس از تولید چیره ۵۷۰S در نسخه‌های کوپه و GT , اکنون نوبت به دسته اسپایدر رسیده است تا هوادارن مکلارن را جذب خود نماید . این خودروی اسپرت دونفره و دیفرانسیل عقب , برای باز و مسدود شدن سقف به وقتی نزدیک به ۱۵ ثانیه احتیاج داراست و تنها در سرعت‌های کمتر از ۴۰ کیلومتر بر ساعت تغییر‌و تحول شرایط می‌دهد . ممکن است تصور شود که چنین خودرویی , سبک‌تر از نمونه‌ی استاندارد باشد ; اما به دلیل فایده از مکانیزم جمع و نصب کننده‌ی سقف , نسخه‌ی اسپایدر مکلارن ۵۷۰S حدود ۴۵ کیلوگرم سنگین‌تر از جور کوپه است &# خودرو فروش خرید

این دسته , از پیشرانه‌ی استاندارد ۵۷۰S استفاده مینماید که مشتمل بر خرید خودرو فروش خودرو ۳ . ۸ لیتری ۸ سیلندر با توربوی دوگانه است . بالاترین توان این پیشرانه , ۵۶۲ اسب بخار خواهد بود که در بدور خرید خودرو فروش خودرو ۷۴۰۰ به دور بر دقیقه حاصل می شود و بیشترین گشتاور آن , ۶۰۰ نیوتن‌متر است که در ۵۰۰۰ بدور بر دقیقه تولید میشود . نسخه‌ی اسپایدر از مکلارن ۵۷۰S , ظرف ۳ . ۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در طول ۹ . ۶ ثانیه پس از حرکت , سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت خواهد کرد . در شکل بسته بودن سقف , مکلارن ۵۷۰S اسپایدر نهایت سرعت حدود ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت در دست می گذارد ; درحالی‌که بالاترین سرعت این خرید خودرو فروش خودرو با سقف جمع‌شده , به ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت محدود شده‌است . سازه به اعلام قانونی مکلارن , متوسط مصرف سوخت ۵۷۰S اسپایدر , کمتر از ۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود .

مکلارن 570 اسپایدر Mclaren 570s spider

مایک فلوئیت , مدیر ادله مکلارن , در مراسم پرده‌برداری از جور اسپایدر ۵۷۰S به خبرنگاران اعلام‌کرد :

این اتومبیل , ارزان‌ترین محصول با سقف جمع‌شونده در سبد مکلارن محسوب می‌شود و به‌عنوان یک گونه جدید , به خانواده‌ی ما اضافه شده است . نسخه‌ی اسپایدر ۵۷۰S , یک خودروی کروک جالب است که با پیشرانه در اواسط , شاسی یک‌تکه‌ی فیبر کربن و توانایی‌های فنی خوب ۵۷۰S کوپه عرضه می شود . امکان جمع‌ شدن سقف فلزی این خودرو , جذابیت‌های آن را افزایش میدهد و در موقعیت سوای سقف , نشاط فوق‌العاده‌ای آماده می‌کند .


بازگشت TVR با معرفی یک محصول تازه

خودرو خرید ایران TVR , بعداز سال ها وقفه در ساخت , محصول تازه خویش در کلاس اسپرت‌های سبک‌وزن را تا چندین ماه دیگر معرفی خواهد کرد .

کمپانی TVR در سال ۱۹۴۷ صورت گرفت . خودروهای این مارک عموما دودر و اسپرت می باشند , ; ولی با فضای داخلی لاکچری و ارزش نسبتا مطلوب ارائه میشوند . نهایی محصول ها TVR به نام‌های توسکان و ساگاریس در سال ۲۰۰۶ عرضه شدند و بعداز آن , جور جدیدی در خط ساخت قرار نگرفت . این مجموعه مدتی تحت مالکیت یک سرمایه‌گذار روس قرار داشت ; ولی پس از مشکلات مالی بسیار , در سال ۲۰۱۳ به یک هولدینگ انگلیسی فروخته شد .

TVR

محصول جدید TVR قرار است شهریورماه سال جاری در فستیوال خودروی گودوود انگلستان پرده‌برداری شود و به همین بهانه , تصاویر جان دار در این مطلب از خرید خودرو فروش خودرو‌های دیرین TVR تعیین شده‌اند . مدیران این مجموعه عهد داده‌اند که خرید خودرو فروش خودرو تازه , توان رسیدن به نهایت سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد . سال ۲۰۱۷ اهمیت متعددی برای شرکت TVR دارااست , چراکه یادآور هفتاد سالگی این برند خواهد بود . پیشرانه‌ی خودروی آینده‌ی TVR , ایجاد کرد شرکت مشهور کاس‌ورث ( Cosworth ) خواهد بود که سال‌ها سابقه‌ی تأمین‌ پیشرانه‌های فرمول یک به ملازم دارد و اکثری از اسپرت‌سازان مطرح عالم اعم از رضوانی , خریدار محصول ها متعدد آن هستند .

TVR

این خودروی جدید , با پیشرانه‌ی ۵ لیتری ارائه میشود که تنفس ارگانیک و ۸ سیلندر است . قدرت این مثال , در حدود ۵۰۰ اسب بخار خواهد بود و قادر است TVR را در کمتر از ۴ ثانیه با گاز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند . طبق معمول , تمرکز این مارک بر تولید خرید خودرو فروش خودرو‌هایی با شاسی و بدنه‌ی سبک‌وزن خواهد بود و با این انگیزه , محصول آینده‌ی TVR حدود ۱۲۰۰ کیلوگرم وزن خالص خواهد داشت .

وصال به سرعت‌های بالای ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برای خودرویی با وزن نسبتا ذیل ۱ . ۲ تن , یک بحران به حساب می‌آید . مهندسی آیرودینامیک , پباده سازی صحیح بدنه و ساخت ظریف سیستم تعلیق برای چنین خرید خودرو فروش خودروی بسیار بااهمیت است و به همین بهانه , شرکت گوردون موری ( Gordon Murray ) در پروژه‌ی تازه TVR همیاری می‌کند . قدمت شرکت گوردون موری نسبتاً به‌ اندازه‌ی TVR است و سابقه‌ی مضاعف خیر و خوبی در طراحی و ساخت خودروهای فرمول یک داراست . با انگیزه وصال به وزن ذیل و استقامت بالا , بخش حساس شاسی در کارخانه‌ی گوردون موری و از آلیاژ فیبر کربن ساخته خواهد شد .



کراس‌اوور کنا , محصول تازه هیوندای معرفی شد

کنا , اولی محصول هیوندای در کلاس کراس‌اوورهای کوچک است که در سگمنت شاسی‌بلندهای مجموعه B تعریف میگردد . این سبک خودروها , بیشترین رویش تقاضا در سال‌های اخیر را به همراه داشته‌اند و بنا به پیش‌بینی کارشناسان , تا کمتر از ۱۰ سال دیگر , پرفروش‌ترین کلاس‌ خودرویی جهان خواهند بود . قبلی از هیوندای , تویوتا با گونه CH - R و فورد با خرید خودرو فروش خودرو اکواسپرت , حضور کارکشته خویش در بازار کراس‌اوورهای کوچک را آغاز کرده‌اند . ساخت کنا همپا با طراحی یک پلت‌فرم نو , مسلما برای مارک کیا نیز اثر گذار خواهد بود و زمینه‌ساز محصولی امروزی برای این خودروساز خواهد شد .


هیوندای کنا Hyundai Kona 2018

روز گذشته , بیش تر از ۴۰۰ خبرنگار کارشناس در صنعت خودروی دنیا به سئول پایتخت کره‌ جنوبی دعوت شدند تا شاهد مراسم رونمایی از نوع کنا باشند . هرچند این خودرو به اسم نوع ۲۰۱۸ شناخته میگردد ; ولی تا یک ماه دیگر فروش قانونی خویش در کره‌ی جنوبی را آغاز خواهد کرد و تعدادی ماه پس از آن , در سراسر جهان عرضه خواهد شد . همانند اکثری دیگر از تولید ها هیوندای نظیر سانتافه , توسان , سوناتا و آزرا , اسم کنا هم از ناحیه‌ای دارای شهرت برای مردم ایالات متحده گرفته شده است و به جزیره‌ای توریستی در منطقه‌ی هاوایی اقیانوس آهسته اشاره دارد . همچنین , نسخه‌ی خاصی از کنا با اسم آیرون‌من ( مرد آهنی ) در مراسم پرده‌برداری به سناریو گذارده شد که با کیت بدنه‌ی منحصر , حدود ۴ سانتیمتر , پهن‌تر از جور استاندارد است . این محصول ویژه , با رینگ‌های اسپرت ۱۹ اینچ , همراه با لوگوی آیرون‌من و چراغ‌های تمام LED خواهد بود .

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018

در حال حاضر , تیم شاسی‌بلندهای هیوندای شامل سانتافه , سانتافه گرند اسپرت و توسان می‌شود . با توجه به حجم بالای ایجاد و فروش تولیدات این مارک در سطح جهانی , نبود خودرویی در کلاس کنا برای هیوندای شم میشد . دیو زوچووسکی , مدیریت دیرین هیوندای در ایالات متحده , گفته بود حضور هیوندای در بازار آمریکا , با اعتنا به علاقه‌ی شدید مردمان این میهن به وانت‌ها و کراس‌اوورها , با چالشی بدون شوخی روبرو است و می بایست با ساخت گونه کنا و خودروی وانت پیکاپ سانتاکروز , محصول ها هیوندای را تقویت کرد .

نمای ظاهری کنا , در همت است تا برای جوانان و افراد علاقه‌مند به خودروهای اسپرت کاربردی جذابیت داشته باشد . ارتفاع کف اتومبیل از مرحله جاده چندان فراوان وجود ندارد و با این حساب , سوار و پیاده شدن از آن برای افراد متفاوت آسوده خواهد بود ; اگر چه صد رد صد برای تکان در مسیر‌های ناهموار بیرون جاده , غیرمناسب به‌ لحاظ میرسد . چراغ‌های جلو و نحوه‌ی قرار گفتن مه‌شکن‌ها در گونه کنا , زبان پباده سازی تازه هیوندای برای محصول ها شاسی‌بلند این مارک در آینده را نشان می دهند و می‌توان اعتقادوباور داشت که نسل تازه سانتافه , شباهت متعددی با کنا داشته باشد .

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018

در نمای کناری , هیوندای تمام همت خود را به فعالیت برده است تا با استفاده‌ی استادانه از خطوط حجم‌دهنده , ظاهری اسپرت و البته جادار به کنا تزریق نماید . اگر چه پهنا نسبتا دلخواه این خودرو در کنار فاصله‌ی قابل قبول محور چرخ‌های جلو و عقب , بعدها کنا در کلاس کراس‌اوورهای کوچک را جالب کرده است . بخشی از سقف با حالتی شبیه به بالچه در خودروهای اسپرت , برآمدگی چشم‌نوازی دارد که علاوه بر زیبایی ظاهری , آیرودینامیک کنا را ارتقا میدهد .

هیوندای کنا Hyundai Kona 2018

در نصیب عقب , چراغ‌ها شباهت متعددی به نسل جدید هیوندای توسان دارند ; اگر چه با جایگذاری چراغ‌های ترمز و راهنما در نزدیکی چرخ و گلگیرها , با خلاقیت نیز همپا شده‌اند . بخش متعددی از سپر عقب کنا از پلاستیک تشکیل شده که با رنگ خاکستری تیره , حالتی ارزان‌خرید خودرو فروش خودرو به نمای پشت این خودرو داده است &# فروش خودرو اقساطی ;


جزئیات فنی و بها نسل جدید مرسدس GLA

ارزان‌ترین پیشرانه برای این اتومبیل , روی کراس‌اوور GLA 180 موجود هست . این جور با خرید خودرو فروش خودرو ۴ سیلندر ۱ . ۶ لیتری , قدرت ۱۲۲ اسب بخار و غایت گشتاور ۲۰۰ نیوتن‌متر را فراهم می‌نماید . وزن خالص این نسخه از GLA , با سیستم تک دیفرانسیل , ۱۳۶۰ کیلوگرم است و میتواند ظرف ۸ . ۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسد . متوسط مصرف سوخت GLA 180 حدود ۵ . ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود و غایت سرعت آن به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت , محدود شده‌است .


بیشترین فروش این کراس‌اوور در نوع GLA 250 , چشم می‌شود . پیشرانه‌ی ۴ سیلندر این نسخه , ۲ لیتر حجم دارد و به لطف استفاده از توربوشارژر و اینترکولر , اقتدار ۲۰۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر را به همراه خواهد داشت . مرسدس GLA 250 میتواند ظرف ۶ ثانیه تخت گاز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا نماید و غایت سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد . متوسط مصرف سوخت این اتومبیل , ۶ تا ۶ . ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر تیتر شده‌است .

مرسدس GLA 2017 AMG 45

قدرتمندترین مثال در کلاس GLA هاچبک پرقدرت تشکیل داد AMG محسوب میشود که با اسم بی نقص AMG GLA45 همراه است . این نمونه که به‌تازگی در تهران چشم شده , از به عبارتی پیشرانه‌ی ۲ لیتری سری ۲۵۰ به کار گیری می کند ; ولی با توربوشارژ دوگانه و اینترکولر قوی‌تر , توان ۳۵۵ اسب بخار و گشتارو ۴۵۰ نیوتن‌متر آماده میکند . مرسدس AMG GLA45 برای رسیدن تخت گاز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت , تنها ۴ . ۲ ثانیه عصر احتیاج دارد و غایت سرعت محدود شده به ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت را در دسترس راننده میگذارد . میانگین مصرف سوخت این خرید خودرو فروش خودرو , ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود .

مرسدس GLA 2017 AMG 45

ارزش پایانی خرید خودرو فروش خودرو‌های مختلف خصوصی GLA در بازار جهانی , تفاوت متعددی با یکدیگر دارند . ارزان‌ترین نوع این کلاس , GLA 180 است و با بها ۳۲ هزار دلار عرضه می گردد . نسخه‌ی GLA 250 , آستانه‌ی خرید خودرو فروش خودرو ۳۴ هزار دلار را به ملازم داراست , ولی با فناوری دو دیفرانسیل هوشمند مرسدس بنز موسوم به ۴Matic , حدود ۳۶ هزار دلار , ارزش خواهد داشت و با آپشن‌های بدون نقص , بیش تر از ۴۰ هزار دلار خواهد بود . پرچمدار کلاس کامپکت مرسدس هم , AMG GLA45 است که به‌طور پیش‌فرض با آپشن ۴Matic ارائه می گردد و آستانه‌ی بها ۵۰ هزار دلار را به همراه دارااست &# خودرو خرید ایران ;




دگرگون سازی فناوری محافظت پزشکی با کلینیک خودران Aim

طراحان Aim میگویند :

ماموریت Aim نزدیک کردن داده‌ها , تجربه و شکاف‌های لجستیکی لا‌به‌لا خانه شخص و محیط‌های بالینی است .

اکنون احتمال دارد این پروژه مقداری دست نیافتنی به حیث بیاید اما پیشرفت‌های سرعت بالا در قضیه سیستم‌های ارزیابی بر تندرست فردی و هوش تصنعی و مصنوعی نویدبخش عملی شدن سیستم Aim در آینده‌ای خیر چندان به دور است و اما بخشی از این سیستم را میتوان سوای زحمت بسیار در پروسه‌های مراقبتی امروزه پیاده‌سازی کرد . با اعتنا به سختی‌هایی که مریض و کارمندان بخش حفظ برای حضور در محل و انتقال و معالجه بیمار متحمل می‌شوند , سیستم Aim می‌تواند توشه زیادی را از روی دوش آنان بردارد . ابزار شناسایی و درمان به کمک هوش تصنعی برای تحلیل بر هم اکنون اشخاص با خطر و دردسر کم برنامه‌ریزی شده‌اند , کلینیک خودران سیار نیز با باز‌نگری شرایط بیمار و انتقال او به مریض‌خانه قبلی از اینکه بیماری تشدید شود و مستلزم قبول باشد , تاثیر بسزایی در کاهش به کارگیری از منابع بیمارستان‌ها داراست .

مطلقا پباده سازی چنین سیستم پیچیده‌ای ارزان نخواهد بود , ولی پرورش موشک‌وار هزینه‌های مراقبت , لزوم تشویق و استقبال از این سیستم را بیشتر می‌نماید . مشابه به &# خودرو خرید شرایطی کلینیک ” سانفرانسیسکو , سیستمی با این قابلیت و امکان که در هزینه‌ها موثر باشد می‌تواند به کسانی که اقتدار مالی استفاده از بیمه‌های سالم گران‌خرید خودرو فروش خودرو و خدمات آن‌ها‌را ندارند کمک کند و به آنان دسترسی بیشتری به تجهیزات درمانی پزشکی بدهد .

استفاده از تجربیات لامبورگینی در موضوع فیبر کربن جهت ساخت ایمپلنت‌های دندان

خرید و فروش خودرو طی قراردادی با مؤسسه تحقیقاتی هیوستون آمریکا , تجربه خود در مورد استفاده از فیبر کربن را جهت تولید ایمپلنت‌های دندان به اشتراک خواهد گذاشت .

خودروساز برجسته ایتالیایی , لامبورگینی , همواره تحت عنوان یکی از پیشتازان منفعت از ترکیبات مختلف فیبر کربن در خودروهای جاده‌ای و مسابقه‌ای شناخته می‌شود . این موسسه اعلام کرده است که دانش خود در قضیه بهره از ترکیبات فیبر کربن را جهت پژوهش ها پزشکی , با مؤسسه تحقیقاتی هیوستون ( HMRI ) بنا شده در ایالت تگزاس به اشتراک خواهد گذاشت .

انگیزه از این همیاری دستیابی به ترکیبی از فیبر کربن است که با ساختار سلول‌های تن بشر مطابقت و همخوانی داشته باشد و سیستم ایمنی تن هم این ترکیبات را تحت عنوان ماده‌ای خطرناک تشخیص ندهد . موادی که میتوانند در تولید ایمپلنت‌های دندان و دیگر کاربردهای پزشکی موضوع استفاده قرار گیرند .

مقاله‌ی دارای ربط :

این تحقیقات در روند ابتدایی با انگیزه به‌کارگیری ترکیبات تازه در ایجاد کرد ایمپلنت‌های کوچک و اعضای مصنوعی انجام خواهد شد . مؤسسه تحقیقاتی هیوستون در مورد بازنگری مواد متعدد و کاربردهای پزشکی آنان , سابقه طولانی داراست . این مؤسسه به نوعی پیشتاز عرصه به کارگیری از نانوتکنولوژی در پباده سازی و ایجاد کرد ایمپلنت در مقایسه با سایر مؤسسات تحقیقاتی در سراسر جهان به شمار می آید .

lamborghini

استفان دومنیکالی , مدیرعامل لامبورگینی , به هم پا ماورو فراری مدیرعامل مؤسسه تحقیقاتی هیوستون در حال امضای تفاهم‌نامه همکاری

ماورو فراری مدیریت استدلال مؤسسه تحقیقاتی هیوستون طی بازدید خود از کمپانی لامبورگینی در شهر بولونیا ایتالیا , با استفان دومنیکالی مدیرعامل لامبورگینی دیدار و تفاهم‌نامه همکاری را به امضا رساندند .

شرکت لامبورگینی پیش از این نیز با مؤسسات تحقیقاتی پزشکی زیادی در زمینه‌های مختلف قرارداد همکاری امضا نموده است . این شرکت قراردادهایی طولانی مدت را با واحد پزشکی دانشکده بولونیا , بیمار‌ستان سنت اورسولا و یک‌سری مؤسسه عصب‌شناسی و ارتوپدی در سراسر ایتالیا به امضا رسانده است .



آغاز پیش‌تولید ون الکتریکی در فولکس واگن

چند ماه پیش , نوع مفهومی فولکس از یک ون الکتریکی در نمایشگاه دیترویت معرفی شد . این اتومبیل , مورد دقت مردم و کارشناسان قرار گرفت و هم اکنون برای تولید نهائی فراهم میگردد .

دی‌ماه سال گذشته , جور مفهومی I . D &# خودرو خرید و فروش به‌عنوان یک خودروی الکتریکی در کلاس ون , پرده‌برداری شد . این محصول علاوه بر بهره‌مندی از فناوری‌های امروزی , چرا که یادآور یک کدام از مشهورترین محصولات تاریخ فولکس‌واگن بود , اهمیت داراست . نخستین بار در سال ۱۹۴۹ , ون تجاری فولکس با نام اختصاری تایپ ۲ پرده‌برداری شد . این گونه که در بخش اعظمی از کشورهای عالم به میکروباس ( اتوبوس کوچک ) و کامبی دارای شهرت است , با استقبال زیادی در بازار جهانی مواجه شد و پس از جور بیتل ( فولکس قورباغه ) , موفق‌ترین محصول مورخ فولکس‌واگن کنیه گرفت .

فولکس واگن Buzz

مارک I . D به‌تازگی در مجموعه فولکس‌واگن تأسیس شده‌است تا تولید‌کننده‌ی تخصصی خودروهای الکتریکی باشد . به نظر می‌رسد این شرکت , با محصولی بر پایه‌ی دسته مفهومی I . D . Buzz ساخت خویش را آغاز نماید . هربرت دیس , از مدیران ارشد فولکس‌واگن ; در این‌ باره می گوید :

خودروهای خاطره‌انگیز , اهمیت متعددی برای کمپانی ما دارند . فولکس کماکان در اکنون فروش برنده گونه بیتل در امریکا است , البته تولیدات دیگری , مثل میکروباس هم وجود دارند که ما تصمیم داریم , ساخت مجدد آنان‌را مقدمه کنیم .

ون آینده‌ی فولکس , با به کار گیری از پلتفرم MEB ساخته خواهد شد که منحصر به فرد خودروهای برقی تهیه شده است . اطلاعات دقیقی از نمونه‌ی نهائی این اتومبیل دردست وجود ندارد ; البته احتمال متعددی موجود هست که خرید خودرو فروش خودرو تولیدی , مشابه خودروی مفهومی I . D . Buzz باشد . این خودرو , با دو پیشرانه‌ی الکتریکی روی محورهای جلو و عقب معرفی شد که مجموع قدرت ۳۷۰ اسب بخار آماده میکرد . باتری‌های I . D . Buzz با گنجایش ۱۱۱ کیلووات ساعت معرفی شدند که با شارژ بی نقص , برای تکان تا فاصله ۴۳۴ کیلومتر کافی خواهند بود . نکته‌ی جذاب درین محصول فولکس , تکمیل ۸۰ درصد از کل گنجایش باتری‌ها ظرف ۳۰ دقیقه است که برای چنین خودرویی , ایده‌آل به حیث میرسد .

فولکس واگن ID BUZZ

یک کدام از ویژگی‌های پلتفرم MEB که در I . D . Buzz هم مشهود بود , جایگذاری باتری‌ها در کف اتومبیل است . این سبک پباده سازی همراه با حضور پیشرانه‌ها در حوالی چرخ‌ها , فضای قابل قبولی برای سرنشینان و نصیب بار فراهم می‌کند که برای خودرویی در کلاس ون , راهگشا و دارای اهمیت است . مدیران فولکس ابراز امیدواری کردند که نسخه‌ی وانت و خرید خودرو فروش خودرو مطلوب کمپینگ از این خرید خودرو فروش خودرو تولید شود .



فهرست ۱۰ خودروساز باارزش دنیا منتشر شد

در فهرست باارزش‌ترین برندهای تجاری عالم , همین سال نیز تویوتا به‌عنوان ارزشمندترین نام در عالم خرید خودرو فروش خودرو , بالاتر از غول‌های آلمانی و آمریکایی ایستاد .

بنیاد برندز ( BrandZ ) هرساله باارزش‌ترین شرکت‌های تجاری جهان را گزینه بررسی قرار می‌دهد تا فهرستی از بهترین‌ها تنظیم و منتشر نماید . اندازه سودآوری برندها , مهم‌ترین عامل در فهرست این ارگان محسوب می‌شود و عاملی تعیین‌کننده است ; ضمن این که بیش تر از ۲ میلیون کاربر از سراسر عالم در مصاحبه‌ی مستقیم و رأی‌گیری کمپانی داشته‌اند . نتیجه‌ی آخرین که در قالب جدولی متشکل از ۱۰۰ کمپانی برتر جهان ارائه می گردد , قادر است بر ارزش سهام و محبوبیت این برندها تأثیرگذار باشد .


تویوتا سکویا Toyota Seqouia

بزرگ‌ترین خودروساز ژاپن که به عقیده‌ی اکثری از کارشناسان صنعت حمل و نقل , بیشترین حجم ایجاد اتومبیل در عالم را به خود اختصاص داده است ; نظیر سال قبل در صدر فهرست با ارزش‌ترین برند این صنعت ایستاد . تویوتا در جدول آخری , رده سی‌ام بهترین نام تجاری دنیا را در دسترس گرفت . بنیاد برندز , خرید خودرو فروش خودرو اسم تجاری تویوتا در سال ۲۰۱۷ را ۲۸ . ۷ میلیارد دلار تقریب می زند .

BMW i8 فروش و خرید خودرو

در جایگاه‌های دوم و سوم خودروسازان برتر , تغییری نسبت به سال ۲۰۱۶ دیده نمی شود و به ترتیب , بی‌ام‌و و مرسدس بنز قرار دارا هستند . با توجه به رویش فروش بی‌ام‌و در این سال و پیشی به دست آوردن آمار این شرکت از تقاضای خرید تولیدات مرسدس بنز در ایالات متحده , باقی ماندن خودروساز باواریا در رتبه‌ی دوم قابل پیش‌بینی بود . خرید خودرو فروش خودرو مارک بی‌ام‌و درین گزارش , ۲۴ . ۶ میلیارد دلار و مرسدس بنز , ۲۳ . ۵ میلیارد دلار اعلام شده است .

Mercedes Benz S Class Intelligent Drive

در صدر فهرست خودروسازان برتر جهان , نکات جالبی موجود است . تویوتا و بی‌ام‌و در بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ فاصله‌ی پاره ای با یکدیگر داشتند ; البته رویش خرید خودرو فروش خودرو تویوتا در سال‌های اخیر بیش تر از بی‌ام‌و بوده است و اکنون اختلاف متعددی لا آنها دیده می شود . از سویی دیگر , فاصله‌ی بی‌ام‌و مرسدس نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است و می‌توان امیدوار بود که در سال‌های آتی , شاهد رقابت فراوان نزدیک آن ها در جدول برندز باشیم . دیگر نکته‌ی حساس , فاصله‌ی‌ نسبتا اندک تویوتا , بی‌ام‌و و مرسدس بنز با یکدیگر در فهرست ۱۰۰ کمپانی تجاری دنیا است . این سه , به ترتیب در رتبه‌های ۳۰ , ۳۵ و ۴۰ ارزشمندترین برندهای دنیا ایستاده‌اند .

Ford Mustang

ابتدا پیش‌تولید ون الکتریکی در فولکس واگن

یک سری ماه پیش , خرید خودرو فروش خودرو مفهومی فولکس از یک ون الکتریکی در نمایشگاه دیترویت معرفی شد . این خرید خودرو فروش خودرو , مورد توجه مردم و کارشناسان قرار گرفت و هم اکنون برای ایجاد نهائی آماده می شود .

دی‌ماه سال قبلی , دسته مفهومی I . D &# خرید خودرو دیوار به‌عنوان یک خودروی الکتریکی در کلاس ون , پرده‌برداری شد . این محصول علاوه بر بهره‌مندی از فناوری‌های امروزی , به این دلیل که یادآور یکی‌از مشهورترین تولید ها مورخ فولکس‌واگن بود , اهمیت دارد . اولین دفعه در سال ۱۹۴۹ , ون تجاری فولکس با نام اختصاری تایپ ۲ رونمایی شد . این خرید خودرو فروش خودرو که در بسیاری از کشورهای جهان به میکروباس ( اتوبوس کوچک ) و کامبی مشهور است , با استقبال زیادی در بازار جهانی مواجه شد و بعداز دسته بیتل ( فولکس قورباغه ) , موفق‌ترین محصول مورخ فولکس‌واگن لقب گرفت .

فولکس واگن Buzz

مارک I . D به‌تازگی در گروه فولکس‌واگن تأسیس شده است تا تولید‌کننده‌ی تخصصی خودروهای الکتریکی باشد . به لحاظ می رسد این شرکت , با محصولی بر پایه‌ی گونه مفهومی I . D . Buzz ایجاد خویش را مقدمه کند . هربرت دیس , از مدیران ارشد فولکس‌واگن ; در این‌ باره می‌گوید :

خودروهای خاطره‌انگیز , اهمیت زیادی برای شرکت ما دارند . فولکس همچنان در درحال حاضر فروش برنده دسته بیتل در امریکا است , اما تولیدها دیگری , مانند میکروباس نیز وجود دارا‌هستند که ما تصمیم داریم , ایجاد مجدد آنها‌را شروع کنیم .

ون آینده‌ی فولکس , با استفاده از پلتفرم MEB ساخته خواهد شد که منحصر خودروهای برقی تهیه و تنظیم شده‌است . اطلاعات دقیقی از نمونه‌ی نهائی این خودرو دردسترس وجود ندارد ; اما احتمال متعددی وجود دارد که دسته تولیدی , شبیه خودروی مفهومی I . D . Buzz باشد . این خودرو , با دو پیشرانه‌ی الکتریکی روی محورهای جلو و عقب معرفی شد که مجموع اقتدار ۳۷۰ اسب بخار آماده میکرد . باتری‌های I . D . Buzz با ظرفیت ۱۱۱ کیلووات ساعت معرفی شدند که با شارژ بی نقص , برای تکان تا فاصله ۴۳۴ کیلومتر کافی خواهند بود . نکته‌ی جالب درین محصول فولکس , تکمیل ۸۰ درصد از کل ظرفیت باتری‌ها ظرف ۳۰ دقیقه است که برای چنین خودرویی , ایده‌آل به نظر می رسد .

فولکس واگن ID BUZZ

یکی از ویژگی‌های پلتفرم MEB که در I . D . Buzz هم مشهود بود , جایگذاری باتری‌ها در کف خرید خودرو فروش خودرو است . این سبک طراحی ملازم با حضور پیشرانه‌ها در نزدیکی چرخ‌ها , فضای قابل قبولی برای سرنشینان و نصیب توشه آماده می‌کند که برای خودرویی در کلاس ون , راهگشا و دارای اهمیت است . مدیران فولکس ابراز امیدواری کردند که نسخه‌ی وانت و خرید خودرو فروش خودرو مناسب کمپینگ از این اتومبیل ایجاد شود .



شهر هلسینکی فنلاند به‌زودی از اتوبوس خودران منفعت می کند

بعد از انجام یک آزمایش موفقیت‌آمیز , شهر هلسینکی از یک برنامه منظم و زمان‌بندی‌ شده برای فایده از اتوبوس‌ خودران در حمل و نقل عمومی پرده‌برداری کرده است . کار این خدمت فصل پاییز سال جاری آغاز می گردد .


مسئولان شهری می گویند این مبادرت پلی است در بین فاز آزمایشی انجام‌شده و ورود این اتوبوس‌ها به خط حساس . جزئیات این حرکت معین نیست ; اما مسیر و زمان‌بندی آن اواخر امسال اعلام میگردد .

اتوبوس خودران ez10 ایزی مایل

این مبادرت در پی انجام یک عصر آزمایشی انجام می گیرد که در آن دو مینی‌بوس خودران EasyMile EZ10 , طی مسیر یک‌چهارم مایلی برای انتقال مسافران در اسکله هنساری شهر هلسینکی , مورد استفاده قرار گرفتند . در هنگام این آزمایش , مینی‌بوس‌ها با سرعت ۱۱ کیلومتر بر ساعت تکان کردند و یک اپراتور هم برای موقعیت ضروری رئیس آن را بر عهده داشت . این رانندگی آزمایشی به شهرهای اسپو و تامپرهم کشیده است البته به‌زودی به شهر اساسی یعنی هلسینکی برده می‌شود ; جایی که اتوبوس‌ها برای انتقال مسافران از باغ وحش هلسینکی به جزیره موستیکاما استفاده می شوند . دیدنی است که هلسینکی از این فناوری به‌عنوان جایگزین شیوه سنتی حمل و نقل شهری منفعت نخواهد کرد ; بلکه مسئولان معتقدند این برنامه در یک مایل انتها مسیر پیاده می شود ; جایی که مسافران تصمیم دارا‌هستند از ایستگاه‌ها تا خانه خود بروند . با این شیوه ترافیک درون‌شهری خودروهای عادی کاهش خواهد یافت &# خودرو خريد اقساطي ;


12345678910
last