عرضه ی او‌لین ورژن اتوبوس الکتریکی

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:51
Gundersen Justice

بر اساس جدید ترین خبر ها به دست آمده از تغییر‌و تحول و تحولات خرید خودرو فروش خودروها اتوبوس‌ های الکتریکی یکی از چالش‌هایی میباشند که شرکت‌های خرید خودرو فروش خودروساز کمتر در سمت آن رفته‌اند ; البته با معرفی یک نمونه‌ی اولیه‌ی نو از اتوبوس برقی , به حیث می رسد اوضاع و احوال در هم اکنون تغییر‌و تحول باشد .
به گزارش سایت خرید خودرو فروش خودرو , نمی توان خاطرنشان کرد هر وسیله‌ی نقلیه‌‌ی الکتریکی , می بایست لزوما فاخر یا این که حتی جالب دقت باشد ; با این وجود محصولاتی از قبیل سدان‌های اسپرت الکتریکی , دوچرخه‌های کوهستان با تغذیه‌ی الکتریکی و همچنین اسکوترهای برقی تاشو , از مواقعی میباشند که به‌راستی بازار وسیله‌های نقلیه با آلایندگی صفر را گرم‌تر و موضوع پسندتر مینمایند . در طرف دیگر این فناوری دیدنی , اتوبوس‌های الکتریکی قرار می گیرند که از خطوط منحنی‌ و قوس‌های چشم‌نواز بهره‌ای نبرده‌اند و در کل , جذابیت زیادی برای ما ساخت نمی کنند . خانواده‌ی سازندگان محصول ها فلزی گافوگلیو , قصد دارد با تشکیل داد یک اتوبوس تمام‌ الکتریکی مدرن و مختلف , این رویه‌ را تغییر‌و تحول دهد . طرح اولیه‌ی اتوبوس تمام‌ الکتریکی می تواند شما را وسوسه کند که برای تجربه‌ی یک مهاجرت با اتوبوس , از خرید خودرو فروش خودروی اسپرت خودتان صرف لحاظ کنید .

گافوگلیو اتوبوس الکتریکی


مجموعه‌ی گافوگلیو ممکن است یک نام دارای شهرت در صنعت خرید خودرو فروش خودرو نباشد ; ولی باید دقت کنیم که آن‌ها از سال ۱۹۷۹ دارنده سابقه‌ی کار با کمپانی‌های خرید خودرو فروش خودروسازی می باشند . از آن زمان تا به امروز , این مرکز همواره در اکنون توسعه‌ی طرح‌های مفهومی و نمونه‌های نخستین برای خرید خودرو فروش خودروسازان وسیع و برندهای پر اسم و رسم بوده است . آن‌ها درین بازه برای خودشان سابقه‌ای پربار تولید کرده‌اند که در کانون آن , فورد ماستنگ راکت وابسته به فلیسکر قرار دارد . این مرکز همچنین به بقیه بازارهای دنیا دیده دارااست و در زمینه‌ی صنعت هوافضا و صنعت سرگرمی تجریه‌ی عمل می کند .

آخرین محصول آن ها به توصیه گروه خودرو فروش اقساطي ساخته شده است . ثاندر اسکای وینستون یک کمپانی چینی فعال در باب انرژی‌های تجدیدپذیر است و به‌طور خاص درخصوص ذخیره‌سازی باتری‌ها و حمل و نقل الکتریکی فعالیت می کند . نمونه‌ی اول از اتوبوس الکتریکی ۴۲ نفره‌ی این شرکت , دارنده ۹۶ باتری لیتیوم‌آهن‌فسفاتی تولید وینستون است که همگی در شاسی این خرید خودرو فروش خودرو به‌صورت یک دست سوار شده‌اند و به وسیله یک محفظه‌ی کربنی مقاوم در برابر آتش حفظ میگردند . این مجموعه از باتری‌ها به‌وسیله‌ی یک سیستم مدیریت باتری هماهنگ‌سازی و سوق‌دهی می‌شود .

اتوبوس الکتریکی ثاندر اسکاری

مجموعه‌ی فوق روی هم رفته الکتریسیته‌‌‌‌ای به معیار ۱۰۰۰ آمپرساعت و ۲۵۰ ولت فراهم می‌کند و این اتوبوس را قوی به پیمایش فاصله بیشینه‌ی ۱۹۳ کیلومتر به ازای یک شارژ کامل می‌سازد . اما این اندازه , برای شرایط مبنا است و بر پایه‌ی برنامه ریزی های آینده , گفته میشود که بیشینه فاصله تا ۴۰۰ کیلومتر هم خواهد رسید . گفتنی است که وزن تقریبی اتوبوس حدود ۲۲ . ۵ تن گزارش شده است .

اتوبوس گافوگلیو فعلا فراوان جالب دقت به لحاظ میرسد . ساختار فیبر کربنی بدنه به ملازم یک پباده سازی قشنگ و متمایز با یک فضای خوش‌ساخت پیرامون سیستم مرکزی , کلیه از شاخصه‌های این اتوبوس می‌باشند . شیشه‌ی جلویی و دماغه‌ هم با پباده سازی یک سپر کشیده , در غایت با چراغ‌های جلوی خرید خودرو فروش خودرو یک دست شده است .

اتوبوس الکتریکی

در باطن اتوبوس مجموعه‌ای از نمایشگرهای لمسی شناور دربین راننده و شیشه‌ی جلوپنجره قرار داده شده‌ است . در بخش عقب , ردیف‌هایی از صندلی‌های دوخته‌شده با روکش‌های چوب‌نما چشم میشود و در نصیب انتهایی یک سرویس بهداشتی در حیث گرفته شده‌است . برای افزایش شم لوکس بودن اتوبوس , دیواره‌ها و سقف آن با نوعی میکروفیبر به سبک آلکانترا پوشیده شده‌اند .

در انتها به توضیح این نکته اکتفا می‌کنیم که اتوبوس فوق قرار نیست یکی‌از آن اتوبوس‌های گرانقدر و جاداری باشد که هر شخصی بتواند با فراغ پر و بال از آن برای سفرهای خط مش به دور سود کند . گافوگلیو و ساندر اسکای نمونه‌ی اولیه‌ را در مقر با اهمیت شرکت در کالیفرنیا پرده برداری کردند . آنان به قصدشان برای ساخت اتوبوس در سطح انبوه و جهانی اشاره کرده‌اند ; البته جزییاتی درباره‌ی دوره و چگونگی ایجاد اتوبوس‌های الکتریکی ارائه نداده‌اند . بنابراین تا آن روزگار , هنوز می بایست اتوبوس‌های سنتی با آلایندگی و سروصدای بالا را بدون سرویس بهداشتی یا ظواهر مدرن تحمل نمائید .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]