علت ترک میل کردن داشبورد

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:24
Gundersen Justice

اگر یک فلش گونه 57 داشته باشید , احتمالاً با این اختلال , یعنی کنار گذاشتن خوردن داشبورد روبرو شده‌اید . این موضوع , همگی جا به همین شکل است . پس چرا داشبورد اشاره گر نوع 57 رخنه‌ می‏خورد , اما داشبورد یک پراید دسته 79 تا مجال متعددی سلامت می‏ماند؟

همانگونه که احتمالاً حدس زده‌اید او‌لین عامل نور و روشنایی خورشید است . در سالیان قبلی , خرید خودرو فروش خودروسازان , مخاطرات مرتبط با قرار داشتن مداوم در معرض تابش آفتاب و ارتقاء دمای ناشی از آن را نمی‌دانستند . علاوه بر ارتقا دما , اشعه‌ی ماوراء بنفش هم برهان مهمی است . تابیدن طولانی بازه اشعه‌ی ماوراء بنفش قادر است پیوندهای شیمیایی یک پلیمر را بشکند و موجب تخریب آن شود . ولی در واقعیت , ایراد با اهمیت در این است که مرحله داشبورد کاملاً کم آب میشود . افزودنی‌های پلیمری به اسم نرم‌کننده‌ها با گذر کرد دوران از داخل داشبورد به فضا دور و اطراف دور از هم می گردند .
قابل انعطاف کننده ها
نرم‌کننده ها موادی می باشند که جهت کاهش دمای انتقال شیشه‌ای به یک پلیمر افزوده می‏شوند . جزء یک لوله‏ی طاقت فرسا پلی ( وینیل کلراید ) ( PVC ) را با پرده‏ی خزینه که آن هم از PVC است , مقایسه کنید . پرده‏ی پلاستیکی , نرم کننده‏ای تحت عنوان افزودنی دارااست که آن را قابل انعطاف و انعطاف پذیر می‏کند . قابل انعطاف کننده‏ها معمولاً مولکول‏های آلی کوچک هستند . بیس - ( 2 - اتیل هگزیل ) فتالات , یا به اختصار DOP , عموماً ملازم با PVC , به عنوان مصرف می‏شود . ضمناً DOP ماده‏ی شیمیایی‏ای است که بوی خاص نو بودن سفره , مشخصه‏ی آن است .

هم اکنون چه حدسی می‌زنید؟ پوشش خارجی داشبورد شما از PVC ساخته شده است . در طی سال‌ها که آفتاب فصل تابستان به آن می‌تابد , نرم کننده تبخیر می شود و در نتیجه . . . خُب , خودتان میدانید .

داشبوردها پیچیده می باشند

داشبورد یک خرید خودرو فروش خودرو , از سه لایه تشکیل‌شده شده‌است . شما لایه ی زیرین را نمی بینید . این لایه از یک ترموپلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه , ساخته شده است . روی آن لایه ای از فوم پلی یورتان قرار دارد . لایه‏ی رویی در اتومبیل‏های سابق , حتماً از جنس PVC است . اخیراً روش های داشبورد از آلیاژ PVC با ماده ای به نام ABS , تشکیل شده گردیده اند .

ABS مخفف اسم یک کوپلیمر بل درست شده از آکریلونیتریل , بوتادی ان , و استایرن است . PVC آلیاژ شده با ABS در فعالیت کار PVC ملازم با نرم کننده را انجام می‏دهد , اما دراین مورد , ABS تبخیر نمی‏شود . براین اساس داشبورد ماندگاری دوچندان بیشتری پیدا می‏کند .
تعمیر و حفظ PVC - ABS

سابقاً راجع‌به سعی محصول ها تمیز‌کننده اتومبیل , بحثی اتفاق افتاده بود . یک ادعا این بود که این مواد به جای آنکه روغن نرم‌کننده داشبورد را بده بستان کنند , در راستی روغن‌ها را به سطح میاورند و موجب تبخیر سریع‌تر آنان می گردند . البته , تحقیق دیگری کاملاً عکس این مقاله را نشان داد . وازلین بین بخش اعظمی از علاقه‌مندان به اتومبیل , مورد اعتنا است . ارزان است و هیچ ویژگی منفی نشان نمی‌دهد . در همین لا به لا ایده‌ی استفاده از موادی مشابه کرم ضد آفتاب هم مطرح شد . در آن زمان , این ایده به اندازه‌ی کافی منطقی به حیث می‌آمد , به دلیل آن که بالاخره این کرم از مضرات اشعه‌ی ماوراء بنفش جلوگیری مینماید . البته اختلال اینجاست که کرم ضد آفتاب جانشین روغن‌ها نمی شود و یا آن‌ها را نگه نمی‌دارد , و علاوه بر این پسماند نامطلوبی بر جای می گذارد . احتمال دارد راه حل آخرین این باشد که متخصص ها پلیمر مواد بهتری را نوآوری کنند!
خرید خودرو دیوار داشبورد خرید خودرو فروش خودرو کنار گذاشتن می‌خورد؟


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]