معرفی ام جی 360 + تصاویر

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:20
Gundersen Justice

ام جی 360 او‌لین محصول تولیدی شرکت ام جی پارس موتور است ; این موسسه یک‌سال و نیم پیش به طور جوینت ونچر و با سهام 50 به 50 مابین مجموعه SAIC Motor چین و تیم صنعت خرید خودرو فروش خودرو آذربایجان ( AZVICO ) تاسیس شد . ام جی 360 نخستین محصول تولیدی این مجموعه است البته از سال آینده ایجاد شاسی‌بلند MG RX5 , که در بازار چین با اسم Roewe RX5 فروخته می شود , را نیز آغاز می نماید . همچنین از آنجایی که‌این این موسسه در نمایشگاه امسال اتومبیل تبریز از ورژن افزونه ام جی 550 با اسم MG e550 پرده‌برداری کرده بود پس این احتمال نیز وجود دارد که در یک عدد دو سال آتی نسخه‌های هیبریدی ام جی را هم به بازار ایران بفرستد .

در صورتیکه احیانا مجموعه سایک ( صاحب ام جی ) را نمی‌شناسید باید بدانید که درکنار دانگ‌فنگ , چانگان و فاو یکی از چهار مارک بزرگ خرید خودرو فروش خودروسازی چین است و هم‌اکنون نیز در مقام هفتیمن خرید خودرو فروش خودروساز پهناور دنیا قراردارد . خرید خودرو فروش خودروهای جنرال موتورز و فولکس‌واگن به کمک سایک در بازار چین مونتاژ می گردند .

طبق گفته‌های آقای لی یانگ , مدیرعامل ام جی پارس , تا 5 سال آتی مجموع سرمایه‌گذاری برای کارخانه ام جی در کشور‌ایران به 400 میلیون دلار و تعداد کارکنان آن نیز به حدود 1500 نفر می رسد . از این‌رو باید کمپانی ام جی پارس را سومین قطب خرید خودرو فروش خودروسازی کشور دانست . سایک همچنین میخواهد ام‌جی پارس در آینده‌ای نزدیک به مقر صادراتی این مجموعه برای کشورهای مجاور کشور‌ایران و بازار خاورمیانه مبدل شود .

چه خصوصیت هایی دارااست :

مسلما ام جی 350 را خاطرتان موجود است ; همان خرید خودرو فروش خودرویی که در سال 2010 معرفی شد و فروش نه‌چندانی را در ایران تجربه کرد . ام جی 360 نیز به‌عنوان جایگزین این اتومبیل در سال 2015 و در نمایشگاه چنگدو معرفی شد و آن گاه از اوت به عبارتی سال هم به بازار چین آمد .

360 نسبت به 350 , ظواهر شکیل‌تری داراست ضمن این که در طول اندکی بزرگتر البته در طول اندکی کوتاه‌تر از آن است . مطابق جدول زیر , حجم باک هردو اتومبیل یکسان است و در حجم صندوق هم ام جی 360 حرف نخستین را می زند .

داشبورد 360 شباهت متعددی به ام جی GT داراست البته با این حال در کابین 360 ورقه کیلومتر تخت و نسبتا ساده‌ای می‌بینیم که خوشبختانه در ام جی GT وجود ندارد! راجع‌به امکانات ام جی 360 هنوز زود است که تصمیم بگیریم اما آنطور که شرکت ام جی پارس در نمایشگاه تبریز اعلام نموده است , فول‌ترین نسخه این خرید خودرو فروش خودرو امکانات ( احتمالی! ) پایین را دارد :

1 : سنسور باد , سنسور عقب

2 : مانیتور 8 اینچی , بلوتوث , سیستم صوتی با 4 اسپیکر , دوربین عقب

3 : تهویه دستی , تهیه و تنظیم دستی صندلی 6 حالته راننده و 4 حالته سرنشین جلو

4 : دی‌لایت , سانروف , فرمان برقی

5 : کنترل پایداری و کشش , کروز در اختیار گرفتن , ترمز کمکی

چه پیشرانه ای داراست ؟

فروش اتومبیل , ام جی پارس برای ام جی 360 هم‌اکنون سه انجین مختلف را درنظرگرفته البته اعلام نکرده است که 360 با کدامیک از آنان به خیابان‌های ایران قدم میگذارد . جالب است بدانید درکنار این سه انجین , که ویژگی ها آن ها در جدول تحت آمده است , سایک در بازار چین , انجین 115 اسبی 1 . 4 لیتری توربوی ساخت جنرال موتورز را نیز روی 360 نصب می‌نماید اما متاسفانه نامی از این انجین در لیست سه انجین احتمالی ام جی پارس برای بازار ایران به چشم نمی خورد .

ایمنی :

نتیجه‌ای از تست تصادف MG 360 نیست , ولی نسخه قبلی از فیس‌لیفت یعنی MG 350 غالب به کسب 5 ستاره از موسسه CNCAP گردیده است . از نظر تجهیزات ایمنی , این خرید خودرو فروش خودرو مجهز به دو ایربگ در جلو , دو ایربگ کناری و دو ایربگ پرده‌ای می‌باشد . علاوه بر این , MG 360 مجهز به سیستم‌های ABS , EBD , BA , TCS , ESP و TPMS است . ضمناً ترمزهای این خرید خودرو فروش خودرو در جلو از جور دیسکی خنک شونده و در عقب از دسته دیسکی میباشند و این خرید خودرو فروش خودرو مجهز به سیستم ضد سرقت , سنسور عقب و دوربین دنده عقب نیز می‌باشد .

امکانات :

از لحاظ تجهیزات MG 360 در نسخه فول مجهز به موارد زیر هست :

سیستم Start - Stop , تهویه اتوماتیک , کامپیوتر سفری , صندلی چرمی , سیستم صوتی مجهز به ورودی USB و AUX و دارنده 6 بلندگو و اتصال بلوتوث , در دست گرفتن سیستم صوتی از روی امر , رهیاب GPS , حلقه خودرو خرید اقساطی , چراغ‌های نوروروشنایی روز , چراغ‌های خود کار , پاور ویندوز و سانروف .




برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]