نکاتی با اهمیت در باب خدمت , نگهداری و مراقبت خوب تر باتری خرید خودرو فروش خودرو

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:15
Gundersen Justice

روش شروع زدن با اتصال باتری خرید خودرو فروش خودرو به باتری کمکی &# خودرو خرید ایران ; jump start ) :
در هوای سرد , یک کابل تقویت کننده مناسب کیفیت خوب کیفیت خوب با شماره سیم 4 تا 6 ضروری است تا جریان کافی را به خواسته پر‌نور کردن موتور یک خرید خودرو فروش خودرو از کار افتاده , آماده نماید . هر چه قطر سیم بزرگتر باشد , خوب تر است . موتور بعضا از خرید خودرو فروش خودرو ها در برهه زمانی آغاز باتری به باتری می بایست روشن باشد . به هر شکل استارت زدن اتومبیل خراب به وسیله باتری سلامت اتومبیل دیگر با موتور شفاف می تواند از بوجود آمدن دو خرید خودرو فروش خودروی خاموش جلوگیری نماید . اذن ندهید که گیره های کابل تقویت کننده ( booster cable ) با یک دیگر تماس پیدا نمایند و یا گیره مثبت با بدنه خرید خودرو فروش خودرو یا بدنه موتور تماس یابد .

1 . در صورتی دمای هوا , کمتر از دمای منجمد شدن است , چک نمایید که الکترولیت در باتری معیوب منجمد نشده باشد . درصورتی که الکترولیت منجمد شده , اذن دهید که پیش از کارکردن یخ آن ذوب شود . یک باتری دشارژ شده که ولتاژ آن به اندازه 12 ولت یا کمتر یا دانسیته آن 14/1 یا کمتر است , تقریباٌ در دمای 15 - رتبه سانتیگراد یخ خواهد زد .
2 . فارغ از لمس خرید خودرو فروش خودرو , کلیه تجهیزات غیر لازم و چراغهای هر دو خرید خودرو فروش خودرو را خاموش نمایید . مطمئن گردید که تهویه کافی وجود دارد و از عینک ایمنی منفعت نمائید .
3 . خرید خودرو فروش خودروی که باتری تندرست داراست را شفاف فرمایید و اجازه دهید که دستکم برای 2 تا 3 دقیقه با سرعت دوچندان در حالت خلاص کار نماید تا گذشته از استارت کار باتری خویش را شارژ نماید .
4 . گیره کابل کمکی مثبت ( معمولا قرمز رنگ ) را به ترمینال مثبت روی باتری حاد وصل کنید . گیره انتهای دیگر کابل تقویت کننده مثبت را به ترمینال مثبت باتری سلامت اتصال دهید .

5 . گیره کابل کمکی منفی ( معمولا سیاه ) را به ترمینال منفی بر روی باتری سلامت وصل نمایید و راز دیگر گیره کابل متصل کننده منفی را به مکانی پاک و سوای رنگ بر روی بدنه موتور یا بدنه خرید خودرو فروش خودرو که باتری آن از کار افتاده و بدور از باتری اتصال دهید .
6 . اذن دهید اتومبیل تندرست با بدور موتور بالا برای 5 دقیقه یا بخش اعظم جهت زمان دادن به باتری معیوب برای شارژ شدن و گرم شدن الکترولیت آن , در شرایط خلاص کار کند .
7 . خرید خودرو فروش خودرو از کار افتاده را پر‌نور فرمایید و اذن دهید که با بدور موتور بالا در در موقعیت خلاص کار کند . در شرایطی که خرید خودرو فروش خودرو توشه اول آغاز نخورد , اتصالات را مجدداً بررسی کنید , چند دقیقه شکیبایی فرمایید و مجدداً کارایی فرمائید .
8 . کابل های کمکی را به صورت عکس آن چه در صدر بیان شده جدا کنید و مقدمه گیره منفی را از روی بدنه خرید خودرو فروش خودرو یا این که بدنه موتور اتومبیلی که قبلاً کار نمی‌کرد به منظور اندک کردن احتمال انفجار قطع فرمایید .
9 . جهت دانستن بجهت دشارژ عمیق و زخم های احتمالی باتری , در اولیه فرصتی که بدست آوردید باتری از کار افتاده را کاملا شارژ و تست نمائید .
طراوت باتری ( Freshness ) :
بعضی وقت ها تشخیص تازه بودن یک باتری دشوار است . هیچ گاه باتری که بیشتراز 6 ماه از عمر آن قبل است را خریداری نکنید . به این برهان که فعالیت سولفاته شدن در آن استارت شده‌است . سولفاته شدن وقتی اتفاق می افتد که سولفات سرب نتواند به مواد شارژ شده تبدیل گردد و این اتفاق هنگامی صورت میدهد که باتری های دشارژ شده برای مدتی طولانی در همین حالت باقی بمانند یا این که اندازه متعددی آب از دست داده باشند . معمولاً تاریخ ایجاد بر روی جعبه حک شده است . این تاریخ معمولاً ترکیبی از حروف و شماره ها میباشد . ماهها با حروف نشان داده میگردند .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]