علت ارزانی خرید خودرو فروش خودروی اسپرت تویوتا

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:29
Gundersen Justice

خرید خودرو فروش خودروی اسپرت خیابانی کوپه‌ی دو در دیدنی تویوتا GT86 خرید خودرو فروش خودرویی است هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی اما ارزان , که با توجه به خصوصیاتتش این ارزانی چندان بی‌دلیل وجود ندارد .
به نقل از وبسایت خرید خودرو فروش خودرو , تویوتا ۸۶ در زمان سال‌های عرضه تغییر‌و تحول زیادی نکرده است . تغییرات ملموس این خرید خودرو فروش خودرو , شامل فیس لیفت در نصیب دماغه‌ی جلو و گلگیرهای عقب است . با این همگی , GT86 گونه ۲۰۱۷ , همان کوپه‌ی دودر میان‌رده‌ای است که در سال ۲۰۱۲ به ملازم خواهر دوقلویش سوبارو BRZ عرضه شد . در ادامه‌ی این مقاله , به بازنگری پنج تفاوت کلیدی این خرید خودرو فروش خودرو با مدل‌های مشابه از برندهای دیگر می پردازیم .

فاصله‌ی در بین نسبت دنده‌ها بسیار کوتاه است



در پباده سازی گیربکس , انتخاب نسبت دنده‌ها نکته‌ای است که می تواند خرید خودرو فروش خودرویی را که برای آن گیربکس طراحی میشود , دوچندان پیروز نماید . هر چه فاصله‌ی بین نسبت دنده‌ها بیشتر باشد , به مصرف سوخت پایین‌تر و همین‌طور استهلاک کمتر می‌انجامد ; اما روحیه‌ی اسپرت خرید خودرو فروش خودرو را کاهش میدهد . فاصله‌ی معدود بین نسبت دنده‌ها سبب ساز میگردد شما در تعویض دنده , بدور موتور کمتری از دست بدهید و سریع‌تر به دنده‌ی بعدی بروید .

از سویی دیگر , تویوتا در طراحی GT 86 این قابلیت را آماده آورده است که شما در زمان رانندگی به‌دفعات خط قرمز‌رنگ دور موتور را رد فرمائید . تنها مشکلی که موجود هست ; صدای بیش از حد موتور و اگزوز در سرعت‌های بالاتر از ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت است که می‌تواند مقداری خسته‌کننده باشد .

وجود دو نمایشگر سرعت آنالوگ و دیجیتال

صفحه کیلومتر تویوتا جی تی 2017

اعم از تجهیزات جذاب , برای رانندگی پرهیجان با GT86 , وجود نمایشگر به دور موتور در میانه است که امداد میکند تمرکز راننده از روبه‌رو , گمراه نشود . این نمایشگر آنالوگ به دور موتور , با یک نمایشگر دیجیتال سرعت در وسط خویش ملازم شده‌است . علاوه بر این , سیستم سرعت‌سنج عقربه‌ای با اعداد مندرج کیلومتر و مایل بر ساعت نیز در پنل پشت امر موجود هست .

این مدل با لاستیک‌های میان‌رده عرضه می شود

toyota gt86

این نکته‌ی به‌ظاهر منفی , طبق سال‌های پیش در تویوتا ۸۶ جدید چشم می شود . مهندسان تویوتا اقتدار کمتر در شتاب‎گیری و چسبندگی کمتر در چهار فصل را تعیین کرده‌اند . در چشم اول خریداران اظهار نارضایتی مینمایند ; ولی روی جاده , این لاستیک‌ها شخصیت GT86 را می‌سازند . در صورتی لاستیک‌ها چسبندگی بیشتری داشتند , رانندگی با GT86 این مرحله از هیجان را نداشت و بدین راحتی نمی‌توانست به دور بگیرد . احتمالا تعویض لاستیک‌ها با نمونه‌ی حرفه‌ای‌تر کمی به توانایی‌های اتومبیل در شتاب‌گیری اضافه کند ; اما از هیجان دریفت و دود کردن لاستیک کاسته خواهد شد .

پدال کلاچ بیشتراز اندازه‌ سبک و نرم است

پدال های جی تی 86

با داشتن یک موتور ۲ لیتری با پیرایش بوکسر ( Boxer ) و گشتاور نسبتا پایین در دسته ۲۰۱۷ , کلاچ توان متعددی در بین موتور و گیربکس انقطاع و وصل نمی کند . پس ‌نیازی نیست تویوتا کلاچ قدرتمندی درین اتومبیل سود کند . هنگامی برای دفعه‌ی اول پشت فرمان می‌نشینید با یک پدال بی‌اندازه سبک و قابل انعطاف مواجه می‌شوید که در صدر خیره کننده به نظر میرسد ; البته هنگامی به آن عادت کردید , مثل یک خرید خودرو فروش خودروی مسابقه‌ای با آن دنده عوض خواهید کرد .

مهم ترین نکته‌ی منفی ; فضای داخلی

فضای داخلی جی تی 86

از آن جایی که تویوتا می بایست تمام عملکرد خویش را برای زیر نگه داشتن ارزش GT86 می کرد , برخی نکات را که از یک خرید خودرو فروش خودروی اسپرت توقع دارید , در این خرید خودرو فروش خودرو نمی بینید .


امر این گونه , کوچک و جذاب است ولی تنظیمات آن صرفا مشتمل بر تهیه و تنظیم زاویه می‌شود و تلسکوپی فرمان قابل تنظیم نیست . تنظیمات پشتی صندلی نیز برای اشخاص بلندقد مناسب نخواهد بود . ممکن است بتوان در بخش داخلی خرید خودرو فروش خودرو از خطاها سیستم صوتی ضعیف یا صندلی‌های عقب با جانمایی بد چشم‌پوشی کرد ; ولی چیزی که توجه تمامی را به خویش جلب میکند , آفتاب‌گیرهای زیاد وسیع این خرید خودرو فروش خودرو است که برای گریز از آفتاب دوچندان مطلوب هستند , ولی در هنگام رانندگی مزاحم روءیت کرد شما می شوند &# خودرو فروش اقساطی ;


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]