پژو 2008 بخریم یا جک S5 + تصاویر

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:55
Gundersen Justice


پژو 2008 :


فروش اتومبیل , پژو ۲۰۰۸ جور ۲۰۱۳ سه نسخه بنزینی داراست . که دو نسخه از آن پیشرانه‌ای با حجم ۱۲۰۰ سی‌سی داشته و یک ورژن دیگر پیشرانه با حجم ۱۶۰۰ دارد . این ورژن از پژو ۲۰۰۸ دارای موتور سه سیلندر ۱۲۰۰ سی‌سی است که ۱۲ سوپاپ دارد . بضاعت و توان خروجی موتور این ورژن از شاسی بلند پژو ۸۲ اسب بخار است . جعبه‌دنده‌ی این نسخه دستی ۵ سرعته است . غایت سرعت این محصول ۱۶۹ کیلومتر بر ساعت است و عجله صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در زمان عصر ۱۳ . ۲ ثانیه می پیماید . مصرف سوخت این ورژن از پژو ۲۰۰۸ در شهر ۶ , در جاده و اتوبان ۴ . ۳ و در سیکل ترکیبی ۴ . ۹ لیتر بر هر ۱۰۰ کیلومتر است . وزن این ورژن ۱۰۴۵ کیلوگرم بوده و معیار دی‌ اکسید کربن تولیدی در آن ۱۱۵ گرم بر کیلومتر است .

این ورژن از پژو ۲۰۰۸ مجهز به پیشرانه‌ای با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است . این پیشرانه‌ ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارااست . توانایی خروجی این محصول ۱۲۰ اسب بخار است . میزان آلایندگی این اتومبیل بالاتر از دیگر نسخه‌ها است و ۱۳۵ گرم بر کیلومتر دی اکسید کربن ساخت مینماید . جعبه‌دنده‌ی این نسخه دستی ۵ سرعته است و عجله صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برابر با ۹ . ۵ ثانیه دارد . هم‌چنین حداکثر سرعت این اتومبیل ۱۹۶ کیلومتر بر ساعت است . مصرف سوخت این خرید خودرو فروش خودرو در شهر ۷ . ۷ , در اتوبان و جاده ۴ . ۸ و در سیکل ترکیبی ۵ . ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است . وزن این نسخه از پژو ۲۰۸ برابر با ۱۰۸۰ کیلوگرم است .

پژو 2008 بر روی پلت فرم پژو 208 شکل گرفته است و این اتومبیل در کلاس کراس اوور های توده و دسته قرار می گیرد . اکنون کشور ایران خرید خودرو فروش خودرو تصمیم گرفته است تا با شرکت کردن پژو فرانسه خرید خودرو فروش خودرو 2008 را ایجاد نماید و طبق خبر‌ها از همین ماه هم پیش فروش این خرید خودرو فروش خودرو شروع می شود . پباده سازی پژو 2008 به نحوی است که اسپرت و دارای هیجان می‌باشد و در فیس این خرید خودرو فروش خودرو خوش تیپ فرانسوی به خیر و خوبی میتوان زبان طراحی پژو را دید که نشان از متشخص بودن خرید خودرو فروش خودرو است . یکی‌از دیگر از نکات ظاهری پژو 2008 وجود لامپ ها با پباده سازی خشمگین و خطوط بر آمده بر روی بدنه و کاپوت است و رینگ های 17 اینچی هم به زیبایی عرض‌اندام می‌کنند . پژو 2008 با توجه به بعد ها بدنه دور و اطراف سازی خیر باطن کابین انجام داده است . کیفیت ایجاد و مونتاژ پژو 2008 در مثال های نشان داده شده در نمایشگاه های اتومبیل بالا بوده است و از نظر کیفیتی تماما پژو 2008 خرید خودرو فروش خودرو راضی کننده ای می‌باشد . پباده سازی کابین پژو 2008 در عین سادگی و ارگونومیک بودن تماما مدرن است و حس هیجان را به خیر به سرنشینان خرید خودرو فروش خودرو منتقل می کند . از نظر کیفیت متریال هم در کابین خرید خودرو فروش خودرو پژو 2008 از پلاستیک مرغوبی استفاده شده شده است که کیفیت تماما مطلوبی را دارا میباشد .

در بحث سواری و هندلینگ پژو 2008 در کلاس یک اتومبیل کراس اوور دارنده سعی خیر و خوبی است و با دقت حلقه و لاستیک اسپرت و پباده سازی شاسی و سیستم تعلیق یشرفته هندلینگ و پایداری اش عالی و در مرحله رو به بالا محاسبه می‌شود . امر پژو 2008 قابل انعطاف است و اعتنا مناسبی هم دارد و تقسیم وزن خرید خودرو فروش خودرو نیز قابل قبول است و از تمامی با اهمیت تر طراحی کوچک , اسپرت و خوش دست غربیلک امر پژو 2008 است که تراز اعتنا و تعادل راننده را بالا می‌برد و اتومبیل را خوش دست خیس نشان می‌دهد . ترمز های پژو 2008 4 چرخ دیسک می باشد که خوب و لبریز قدرت کار می کند و مجهز به ABS و EBD نیز می باشند و سیستم های امنیتی نیکی نیز در خرید خودرو فروش خودرو به کار رفته که امنیت و اطمینان یاد راننده و سرنشینان خرید خودرو فروش خودرو را تا حد زیادی ارتقاء می دهد .

جک S5 :

کرمان موتور با مونتاژ جک S5 به جایگاه نیکی در بازار اتومبیل های چینی دست پیدا کرد اما رنج بردن از نداشتن گیربکس اتومات یک ضعف برای این خرید خودرو فروش خودرو به شمار می‌رفت . اکنون جک S5 اتوماتیک با یک سری آپشن بیش تر وارد بازار شده است تا خود را ثابت کند و واقعا نیز از خرید خودرو فروش خودرو های چینی رقیب خود خوب تر است البته هر گونه که سنجیدیم پژو 2008 برتری محسوسی را نسبت به این خرید خودرو فروش خودرو دارا هست . جک S5 در طراحی بدنه سبک هیوندای IX - 35 را دنبال مینماید و یک ورژن نسخه برداری شده از آن خرید خودرو فروش خودرو است که اسکن کاری خیر و خوبی بوده است ولی هیچگاه هیجان پباده سازی پژو 2008 را در یک خرید خودرو فروش خودرو زیرا جک S5
خرید خودرو فروش خودرو فروش اصفهان


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 18 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]