مراقبت از اتومبیل در فصل‌تابستان

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:44
Gundersen Justice

دانستنی های مراقبت از خرید خودرو فروش خودرو در فصل تابستان که بایستی بدانیم !

۱ ) گرمای زیاد و بیشتراز حد سبب آسیب‌دیدگی موتور میشود . به این ترتیب همواره از وجود آب کافی در سیستم خنک‌کننده پیشرانه یا به عبارتی رادیاتور آب اطمینان پیدا کرده و بعد از پیمودن هر ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلومتر , سطح آب آن را بازدید فرمائید

۲ ) هر ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ کیلومتر تسمه پروانه را بررسی فرمائید تا سلامت بوده و لمی آن درحد و اندازه‌های پیشنهاد شده باشد .

۳ ) وجود ضدیخ در آب رادیاتور حتی‌در فصل تابستان هم مفید است زیرا دمای جوش آب را بالا برده و از رسوب‌گرفتگی و خوردگی زودهنگام آن جلوگیری می کند .

۴ ) به هرحال تقریباً هر دو سال یک بار می بایست آب درون رادیاتور را خالی کرده و مبادرت به تمیز کردن و رسوب‌زدایی لوله‌های آن کرد .


نکته قابل توجه آن که بعضی برای جلوگیری از رسوب‌گرفتگی لوله‌های درون رادیاتور , به درون آن آب مقطر می‌ریزند . این کار کاملاً اشتباه است چون این کار باعث زودتر زنگ‌زدن و رخنه‌ شدن و خوردگی لوله‌های رادیاتور می‌شود .

۵ ) تلاش نادرست و نادقیق سیستم جرقه‌زنی نیز میتواند سبب ساز ارتقاء دمای موتور و جوش آوردن آن در فصل تابستان شود . براین اساس خوب تر است از هر ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ کیلومتر , دلکو تحلیل و تنظیم شده و پلاتین‌های فرسوده ردوبدل شوند .

۶ ) ضمناً شمع‌ها را نیز درین فا صله بازدید و منزه کرده و حداکثر هر ۲۵۰۰۰ کیلومتر , آنان را بده بستان نمائید .

۷ ) در فصل گرما , آب باتری‌ها نیز زودتر تبخیر میشود . بنابراین طی هر بار ردوبدل روغن , آب باتری‌ها را هم محاسبه و در اختیار گرفتن کنید و در صورت کمبود آب , صرفا به آن آب مقطر اضافه نمائید .

۸ ) از پارک کردن خرید خودرو فروش خودرو در پایین روشنایی بی واسطه آفتاب خودداری کنید تا به این وسیله تبخیر بنزین از باک اتومبیل را به حداقل برسانید &# خودرو فروش اقساطي ;


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]