تولیدخرید خودرو فروش خودروهای تمام برقی مرسدس بنز

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:44
Gundersen Justice

طبق اعلام مرسدس بنز , خرید خودرو فروش خودروساز محبوب آلمان در آینده ای خیر چندان به دور بیش از ۱۰ نوع خرید خودرو فروش خودروی تمام الکتریکی با برند EQ در سبد رید خودرو اقساطی داشت .

به نقل از وب سایت اتومبیل , سال قبلی , مرسدس بنز از برند جدیدی به اسم EQ رونمایی کرد که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه خرید خودرو فروش خودروسازی دایملر , مختص تولید خرید خودرو فروش خودروهایی با پیشرانه‌ی تمام‌ الکتریکی خواهد بود . از سویی دیگر , این شرکت خوش‌نام آلمانی وعده داده است که خرید خودرو فروش خودروی مفهومی EQ که در کلاس کراس‌اوور معرفی شد , تا ۲ سال دیگر با ساخت انبوه وارد بازار شود .

MERCEDES eq

قبلا , برنامه‌ی رسمی مرسدس‌بنز برای ایجاد خرید خودرو فروش خودروهای برقی EQ , سال ۲۰۲۵ را انگیزه قرار داده بود ; البته خبر حضور این برند تا قبل از سال ۲۰۲۰ نشانه‌ی اراده بدون شوخی مرسدس در رویه توسعه‌ی خرید خودرو فروش خودروهای تمام الکتریکی است . کارشناسان برهان شتاب‌ دریافت کردن برنامه‌های دایملر دراین باره را رسوایی‌های اخیر مرتبط با معیار آلایندگی خرید خودرو فروش خودروها می دانند که از مدل‌های دیزلی فولکس‌واگن استارت شد و هم اکنون رنو , گروه فیات کرایسلر و چه بسا خویش مرسدس‌بنز را تحت تأثیر قرار داده است .

علاوه‌ بر اهمیتی که دایملر به حضور در بازار خرید خودرو فروش خودروهای پاک و بدور از انرژی‌های فسیلی می‌دهد , پیشرو بودن در فناوری نیز اهمیت فراوانی دارااست . مطمئنا چنین مارک اصیل و مشهوری , نمی خواهد در هیچ زمینه‌ای عقب‌تر از سایر افراد باشد و ایجاد خرید خودرو فروش خودروهای امروزی نه‌تنها از نظر تجاری و ساخت تنوع در محصولات , بلکه از نگرش تبلیغاتی نیز برای آن اساسی است .

مرسدس بنز EQ

مانفرد بیشاف , مدیریت عامل دایملر در این‌باره می‌گوید :

در آینده‌ی حمل و نقل , ما می خواهیم به سیر تحول در صنعت خرید خودرو فروش خودروسازی دنیا صورت دهیم . در خط مقدم این حرکت , الکتریکی و دیجیتال کردن خرید خودرو فروش خودروها قراردارد . این پروسه , فشار کاری بر مهندسانی را که روی بهینه‌سازی خرید خودرو فروش خودروهای بنزینی کار میکنند , کاهش خواهد بخشید و خصوصا در توسعه‌ی پیشرانه‌های دیزلی , نشانه‌هایی مبنی بر کاهش تحرک و ترقی فناوری چشم می گردد که به جهت تأثیر تکنولوژی خرید خودرو فروش خودروهای الکتریکی است .
مرسدس بنز الکتریکی generation eq

خرید خودرو فروش خودروی مفهومی EQ دارنده ۲ موتور الکتریکی است که مجموع توان ۴۰۲ اسب بخار را فراهم میکند و با هر بار شارژ , قدرت مایحتاج برای حرکت اتومبیل تا ۵۰۰ کیلومتر را به ملازم خواهد داشت . گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متری EQ رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در کمتر از ۵ ثانیه را ممکن می کند و غایت سرعت آن بیش تر از ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود . از دیگر فناوری‌های امروزی این خرید خودرو فروش خودرو می‌توان به قابلیت استفاده از نسل آینده‌ی شارژرهای ۳۰۰ کیلوواتی اشاره نمود که توان ضروری برای طی کردن مسافت ۱۰۰ کیلومتر را با ۵ دقیقه شارژ , در چنگ EQ می‌گذارد .


MERCEDES eq

فرقی نمیکند استدلال سرمایه‌گذاری سنگین وزن دایملر بر خرید خودرو فروش خودروهای برقی مرسدس بنز , توسعه‌ی فناوری و خودداری از آلایندگی باشد یا اثبات توانایی‌های فنی ; این روند به نفع مصرف‌کنندگان تمام خواهد شد تا خرید خودرو فروش خودروهایی مدرن و مقرون به صرفه در دعوا مصرف سوخت داشته باشند . مرسدس وارد بازی شده‌است و با عرضه‌ی تولید ها الکتریکی زودتر از وقتی وقتی که پیش از این وعده داده , این‌ توشه نیز الگوی رقبا خواهد بود .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]