اتومبیل های ورزشی کم‌فروش اما پرسود

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:43
Gundersen Justice

اخبار به دست آمده از خرید خودرو فروش خودروسازان تولید ها خاص ورزشی حاکی از آن است که این خرید خودرو فروش خودروسازان با تیراژ ذیل تولید می‌نمایند تا با بر طرف کردن نیاز مشتریان خاص ضمن ارائه محصولات مدرن با کمپانی در تورنمنت‌های اتومبیلرانی اسم کمپانی خویش را به یادماندنی کنند و همچنین با جذب حامی مالی درآمدهای چندین برابر فروش خرید خودرو فروش خودروهای خانوادگی به‌دست آورند .
به گزارش سایت خرید خودرو فروش خودرو , رقابت برای ایجاد محصول ها ورزشی به یکسری کمپانی خاص محدود شده , چون بخش اعظمی از این خرید خودرو فروش خودروها روی خط تولید ساخته نمیشوند بلکه بخشی از قطعات و طراحی بدنه به صورت سفارشی برای خريد و فروش خودرو كاركرده ساخته میشود , از این‌رو صرفا شرکت‌هایی وارد این بخش میشوند که علاوه بر دردست داشتن تجهیزات مدرن و پیشرفته برای تولید موتورهای حاذق امکان بالایی برای ارائه طرح‌های خاص هم دارند .


برخی از خرید خودرو فروش خودروسازان در کامل شدن سبد تولیدها خویش نگاه همه‌جانبه‌ای دارا هستند تا بتوانند در بازار تولید و عرضه همچنان همپای دیگر رقبا به تمامی مشتریان توجه کرده باشند , با این حال بعضی از شرکت‌ها با صرف بودجه‌های کلان روی خرید خودرو فروش خودروهای ورزشی تمرکز بیشتری کرده‌اند تا با ارائه خرید خودرو فروش خودروهای پر سرعت علاوه بر این‌که فناوری و مدرنیته را به چهره میکشند , با حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی نشان ( برند ) خود را هم تقویت نمایند , زیرا مسابقات فرمول ۱ به قدری جذابیت داراست که جزو پرطرفدارترین ورزش‌ها است .

شرکت‌هایی نظیر فورد , آلفارمئو , جنرال موتورز , پورشه و تویوتا در ساخت این محصولات تمرکز بیشتری کرده‌اند . به‌طوری‌که پس از این که شرکت فورد نوع موستانگ را بازطراحی کرد کمپانی ایتالیایی رمئو با c۴ و پورشه با ساخت اسپایدر ۹۱۸ میدان را برای رقبای امریکایی خویش تنگ‌تر کردند .

درواقع خرید خودرو فروش خودروهای ورزشی به دلیل قابلیت و امکان بالایی که دارا هستند بخشی از تولیدات گران قیمت محسوب می شوند که به ورزشکاران لحاظ قشر مرفه جامعه ها را نیز درسمت خود جلب میکند , از این‌رو احتمال دارد سدان‌های همچون آئودی A۳ , کیا K۹۰۰ , هیوندای جنسیس کوپهs با پباده سازی تازه که در کلاس دیرین جای می گیرد , شاید ساخت خرید خودرو فروش خودروهای با سرعت بالا که دو جنبه ورزشی و عمومی را با نیز دارا‌هستند استراتژی نو خرید خودرو فروش خودرو سازان میانگین باشد تا بتوانند با تولید تیراژ فراتر در برندینگ و درآمدزایی خود را به غول‌های پهناور عالم برسانند . این مورد سبب ساز شده دیگر مثل قبل در خرید خودرو فروش خودروهای اسپرت در ادامه طراحی‌های خاص با یک توان انفجاری نباشیم . با این وجود هنوز پلتفرم‌های خاص هنوز هم یک ویژگی بارز خرید خودرو فروش خودروهای ورزشی است .

به‌ طور کلی این محصول به دو مدل GS ( Grand Sport ) و ST ( Street Tuner ) تقسیم می گردند که GTها موتورهای حرفه‌ای با ساخت ۳۵۰ تا ۴۰۵ اسب بخار دارا هستند که در هر ساعت بیش تر از ۲۵۵ کیلومتر سرعت می‌گیرند . اما مسابقات این کلاس از خرید خودرو فروش خودرو بایستی ظرفیت تانکر سوخت همگی رقبا برابر باشند . میان خرید خودرو فروش خودروهای کلاس GS ; استون مارتین برتری , بی‌ام‌و M۳ , کامارو , فورد موستانگ GT , نیسان ۳۷۰Z و پورشه ۹۱۱ از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌باشند .

خرید خودرو فروش خودروهای کلاس ST موتورهای حرفه‌ای تنظیم‌کننده با تولید ۱۷۰ تا ۲۴۰ اسب بخار می باشند که دستکم سرعت آنها ۲۲۰ کیلومتر در ساعت و وزن آن ها لا یک بدن تا یک و نیم بدن است . خصوصیت بارز این کلاس تغییر و تحول بیشتر در ایمنی خرید خودرو فروش خودروست که آنها‌را از مدل‌های دیگر مجزا می نماید . درحال حاضر دربین خرید خودرو فروش خودروهای ST مدل‌های آئودی S۳ , BMW ۱۲۸i و۳۲۸i , هوندا سی , هیوندای جنسیس , مزدا MX - ۵ , نیسان آلتیما و پورشه باکستر و کایمن دارای اسم و رسم شده‌اند .

نتیجه کلان در خرید خودرو فروش خودروهای میلیاردی
اسم خرید خودرو فروش خودروهای ورزشی همواره تورنمنت‌های تبارک فرمول ۱ و رالی را در ذهن مخاطبان تداعی می کند , با این وجود برخی مدل‌های در خیابان‌های شهرهای جمهوری اسلامی ایران چشم می شود که نشان از محبوبیت این خرید خودرو فروش خودروهاست , اما چندین سالی است واردات خرید خودرو فروش خودروهای بالای ۲۵۰۰سی‌سی ممنوع شده و این موضوعی از عجله ورود این خرید خودرو فروش خودروها کاسته است .
مسئول کمیته فراگیری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران , ضمن اشاره به تفاوت ارزش خرید خودرو فروش خودروهای ورزشی بیان کرد : این دسته در دو طیف ورزشی و سوپر ورزشی هستند که در کشور‌ایران با هزینه پلاک‌گذاری بین ۵۰۰میلیون تومان تا ۲۰میلیارد تومان قیمت‌گذاری می گردند که در بخش ها آزاد بعضا از این خرید خودرو فروش خودروها با ارزش در حدود ۱۰۰میلیون تومان نیز تهیه و تنظیم می شوند , گرچه جدیدا افزایش ارزش قابل توجهی یافته‌اند فارغ از این که آموزش‌های واجب برای این راننده‌ها در حیث گرفته شود . با وجود این که نشان ( مارک ) های زیادی به علت منافع بالایی که در ساخت این محصول موجود است در کشور ایران بیشتر دو نشان ( مارک ) مازارتی و پورشه فعال می باشند .

محمود لاهرودی در رابطه اهمیت تولید تولیدها اسپرت و سوپر اسپرت برای خرید خودرو فروش خودروسازان والا خاطرنشان کرد : تقاضای جهانی برای خرید این محصولات چندان بالا وجود ندارد ولی به‌دلیل نتیجه بالایی که دارا هستند خرید خودرو فروش خودروسازان بزرگ علاقه زیادی به تولید این محصول ها دارا هستند , چراکه نشان ( مارک ) فراری با ایجاد ۵۰۰ دستگاه از این خرید خودرو فروش خودروها سودی با فروش بیش


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]