سایپا جزیی از بنگاه اقتصادی برای بهبود سود وری

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:23
Gundersen Justice

بنابر بیانات مدیر اداره ملی استفاده وری ایران سایپا جزو ده بنگاه اقتصادی چکیده برای اجرای چرخه مدیریت بهبود بهره وری در مرزو بوم است و مدیران عالی مجموعه خرید خودرو فروش خودروسازی سایپا مدام با دلسوزی , ارتقای منفعت وری را دنبال می کنند
به نقل از وب سایت اتومبیل , پزشک معالج رویا طباطبایی یزدی رئیس سازمان ملی بهره وری جمهوری اسلامی ایران با بیان مطلب فوق , خاطرنشان کرد : مدیران ارشد مجموعه سایپا به مقوله ارتقای منفعت وری زیاد عشق مندند و دراین مورد گام های موثری برداشتند و همینطور متخصصین و پرسنل این شرکت با تمام وجود خواهان ارتقای سود وری می باشند و تلاش های زیادی در این خصوص انجام یافته است .

طباطبایی یزدی بعداز کمپانی در همایش تلاشگران منفعت وری و بازید از خرید خودرو از دبی ارتقای بهره وری مجموعه سایپا گفت : متوجه شدیم که همکاری زیاد خیر در میان سایپا و کالج موجود هست و در گروه سایپا به خلاقیت ها و ابداع ها ارزش و اهمیت داده می شود و این توجه و اهمیت تاثیر متعددی در ارتقای بهره وری در تیم سایپا خواهد داشت .

او تصریح کرد : امید‌داریم در میان زیرمجموعه های سایپا و چه بسا با خرید خودرو فروش خودروسازان دیگر رقابت بیشتری به‌وجود آید , چون رقابت سبب ارتقای منفعت وری می گردد .

رئیس سازمان ملی بهره وری جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد : برنامه ششم توسعه بعدها مختلفی دارااست و مسایل اقتصادی , اجتماعی , فرهنگی و … را شامل میشود و در بخش صنعت خرید خودرو فروش خودروسازی ارتقای بهره وری تاثیر بلامنازعی در برنامه ششم گسترش دارااست .

او افزود : صنعت خرید خودرو فروش خودروسازی بجهت پیوستگی آن با بقیه صنایع چه صنایع بالادستی و چه صنایع دیگر از اهمیت فراوان زیادی برخوردار‌است و می بینیم که کشورهای توسعه یافته جهان هیچگاه صنعت خرید خودرو فروش خودروسازی را کنار نمی گذارند و چه بسا دیدیم که در بحران اقتصاد جهانی در سال ۲۰۰۸ با مشکلاتی که برای صنعت خرید خودرو فروش خودروسازی ایالات متحده رخ بخشید , دولت هیچگاه دست از حمایت از خرید خودرو فروش خودروسازی برنداشت .


طباطبایی تاکید کرد : در‌حالتی که بخواهیم ایران در حوزه‌ و آسیا بخشی از کشورهای صنعتی قلمداد شود باید بیش تر از پیش به صنعت خرید خودرو فروش خودروسازی اهمیت ویژه ای قایل شویم و صنایع خرید خودرو فروش خودروسازی هم می بایست به کیفیت و استفاده وری به عنوان دو پر و بال بسط بهای بیشتری دهند تا بتوانند با کاهش هزینه ها , کیفیت را افزایش دهند .

مدیر اداره ملی فایده وری کشور‌ایران اعلام کرد : در همگی کشورهای پیشرفته صنعت اتومبیل صنعت استراتژیک آن ها است زیرا با صنایع اکثری در رابطه است . ایران نیز در‌حالتی که بخواهد در صنعت پیشرفت داشته باشد , می بایست در صنعت خرید خودرو فروش خودرو سرمایه گذاری متعددی انجام دهد تا بتواند این صنعت را به تراز استانداردهای جهانی نزدیکتر نماید .

او افزود : هرچقدر کشورها پیشرفته خیس باشند , سهم بیشتری از رشد اقتصای شان را از طریق استفاده وری حاصل می کنند . بهره وری با پرورش اقتصادی رابطه مستقیمی داراست .

طباطبایی یزدی اظهار کرد : بهره وری را می بایست در مقطع های هنگامی دربین دوران و بلند مدت یعنی ۵ تا ۱۵ ساله آیتم سنجش قرار دهیم و امیدواریم با امداد صنعت خرید خودرو فروش خودروسازی مملکت بتوانیم سهم بیشتری از رشد اقتصادی را از استفاده وری در صنعت خرید خودرو فروش خودرو شاهد باشیم .

براساس این گزارش , پیرو سیدمحمدعلی سیدابریشمی مدیر هیئت مدیره مجموعه خرید خودرو فروش خودروسازی سایپا ضمن سپاس از همت های سازمان ملی بهره وری کشور‌ایران بابت ملازمت و همچنین کارمندان و مدیران تیم سایپا در اعتلای نام سایپا , اظهار کرد : تعدادی مقوله است که در مملکت باید به آنها اهمیت قایل شویم و به سوی توسعه و گسترش آنان بیشتر سعی کنیم . یک کدام از این مسایل اساسی , اطراف زیست است که در این باره , سایپا پیشتاز است .

او افزود : یکی دیگر از مسایلی که در میهن اهمیت دارد , ارتقای سود وری است و آنچه که حیاتی است آن که ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی می بایست تمامی کارایی مان را در جهت ارتقای سود وری بکار بندیم تا شاخص منفعت وری کشور ارتقاء یابد .

رئیس هیئت مدیره تیم خرید خودرو فروش خودروسازی سایپا تصریح کرد : هم اکنون که پرورش اقتصادی مثبت است باید در جهت استفاده از ظرفیت های میهن اقدام نماییم و از ظرفیت های موجود می توان به ظرفیت انرژی , آب , سرمایه مالی و نیروی انسانی , امکانات و تدارکات اشاره کرد که در همه مناطق خوشبختانه صرفه جویی های دوچندان مناسبی در سایپا حاصل شده است .

سیدابریشمی اظهار‌کرد : با دور اندیشی مدیران ارشد تیم , سایپا توانست مشکلات مالی خویش را برطرف کند و ان شاالله همین سال بتوانیم استفاده عملیاتی مناسب داشته باشیم و روند فعلی نشان دهنده آن است که سایپا مسیرش را درست گزینش نموده است .

گفتنی است در همایش تلاشگران منفعت وری مجموعه خرید خودرو فروش خودروسازی سایپا از طرح ها , پرسنل و تیم های خلاق و نوآور در مرحله تیم خرید خودرو فروش خودروسازی سایپا با حضور مدیریت اداره ملی منفعت وری کشور ایران ,


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]