شناخت با پردرآمدترین رانندگان عالم

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:14
Gundersen Justice

بر شالوده خبر ها به دست آمده از فوربز این مجله لیستی از گران‌قیمت‌ترین ورزشکاران عالم در سال ۲۰۱۷ را اعلام نموده که در‌این فی مابین نام رانندگان مسابقات سرعت نیز چشم میشود .

به نقل از وب سایت اتومبیل , طبق آخرین لیست منتشرشده توسط خبر نامه فوربز , لوئیس همیلتون انگلیسی فقط راننده خرید خودرو فروش خودروهای مسابقه‌ای است که توانسته با متوسط دریافتی سالانه ۴۶ میلیون دلار در میان ۱۰ ورزشکار پردرآمد سال قرار گیرد .


بنابراین همیلتون با دقت به سعی فوق‌العاده خود در مسابقات فرمول یک طی سالهای اخیر به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین راننده عالم شناخته میشود . او قهرمان سه زمان فرمول یک است که چندین سال پیش و بعد از خروج از مجموعه مک‌لارن به تیم مرسدس بنز ملحق شد . مجموع دریافتی همیلتون که دربرگیرنده دستمزد سالانه و پاداش‌های قهرمانی است , ۳۸ میلیون دلار بوده و ۸ میلیون دلار نیز بابت تبلیغات شخصی اخذ نموده است .

hamilton

لوئیس همیلتون

صرفا راننده‌ای که در این لیست می تواند با لوئیس همیلتون رقابت کند , سباستین فتل است که سه سال پیش و بعداز ۶ سال همکاری با تیم ردبول و کسب چهار رده قهرمانی مسابقات فرمول یک , از این گروه غیروابسته شد و به فراری پیوست . این راننده آلمانی همانند همیلتون دستمزد سالانه ۳۸ میلیون دلار دریافت میکند ; البته برخلاف حریف سنتی خویش تنها ۵۰۰ هزار دلار بابت تبلیغات دریافتی داشته است و همین دستور موجب شده در رده‌بندی اخیر فوربز در جایگاه فروش خودرو اقساطی جهان قرار گیرد .

vettel

سباستین فتل

با دقت به تلاش خوب تر فتل در مسابقات امسال و قرار گرفتن در جایگاه اولیه و دوم در یکسری پاداش پهناور , توقع میرود در گزارش سال آینده وی بتواند جایگاهی بهتر از همیلتون کسب کند و به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین راننده شناخته شود . با دقت به امتیازات کسب‌شده تاکنون , فتل با اختلاف فاحشی از همیلتون پیش است و دست‌یابی به پنجمی قهرمانی فرمول یک برای وی زیاد محتمل است . مقامی که همراه با تیم فراری خواهد بود ; تیمی که آخرین بار در سال ۲۰۰۷ و ملازم با کیمی رایکونن فنلاندی توانست به‌این عنوان دست یابد .

alonso

فرناندو آلونسو

نفر سوم پردرآمدترین رانندگان خبرنامه فوربز , فرناندو آلونسو اسپانیایی است ; راننده تیم‌های مک لارن – هوندا که با دو تیتر قهرمانی و دریافتی ۳۶ میلیون دلار در سال پیشین , در جایگاه بیستم این لیست قراردارد . صرفا یک راننده دیگر درین لیست حضور دارااست و آن کسی نیست جز جیمی جانسون , راننده ناسکار که با دریافتی ۲۱ . ۸ میلیون دلار در موضع نود و سوم قرار گرفته است .

jimmy jhonson

جیمی جانسون

نام‌های سرشناسی در این لیست چشم نمی شوند که از آن جمله می‌توان به کیمی رایکونن هم‌تیمی سباستین فتل , والتری بوتاس هم‌تیمی لوئیس همیلتون و همچنین رانندگان گروه ردبول نظیر دنیل ریکیاردو و مکس وشتاپن اشاره کرد . انتظار می رود قهرمان آخرین عصر مسابقات فرمول یک در سال ۲۰۱۶ یعنی نیکو روزبرگ آلمانی که همین سال نیز جهت دفاع از تیتر قهرمانی خویش پا به مسابقات گذارده است بتواند در لیست سال آینده خبر نامه فوربز برای خود جایگاهی دست و پا نماید .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]