سوپرخرید خودرو فروش خودرو های سریع الکتریکی عالم

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:13
Gundersen Justice

طبق آمار به دست آمده از سوپرخرید خودرو فروش خودرو های پر سرعت الکتریکی عالم خرید خودرو فروش خودروی جنوویشن GXE که نوعی شورولت کوروت تقویت شده به شمار میرود , در ابتدا پر سرعت‌ترین خرید خودرو فروش خودرو‌های الکتریکی عالم قرار دارند .
به نقل از تارنما اتومبیل , تسلا نام خویش را در در منزلت خرید خودرو فروش خرید خودرو قسطی در رده سرعتی غیرقابل رقابت ثابت کرد . یک گونه S تسلا با باتری‌های ۱۰۰ کیلوواتی در زمان ۲٫۴ ثانیه به عجله صفر تا ۱۰۰ کیلومتر دست خواهد یافت . تا همین جای قصه این خرید خودرو فروش خودرو سریع‌تر از لافراری یا این که پورشه ۹۱۸ اسپایدر است .

اما تسلا فقط خرید خودرو فروش خودرویی نمیباشد که کارایی مینماید مرزهای سرعتی را درنوردد . بخش اعظمی از استارت‌آپ‌ها‌ نیز قصد دارا‌هستند نام خود را در جایگاه سازندگان ابرخرید خودرو فروش خودروها قرار دهند . اما صرفا استارت‌آپ‌ها درین رده قرار نمی‌گیرند , بلکه می‌توان نام‌های بزرگی مانند مرسدس بنز را هم در میان سازندگان پرسرعت الکتریکی نیز یافت .

ما در امر عجله صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت صحبت می کنیم . مقوله‌ای که تمام خرید خودرو فروش خودروهای پرفورمنس در آن گزینه مشاجره قرار میگیرند و یکی برگ‌های موفق خرید خودرو فروش خودروها به حساب آورده می شود .

یکی ۵ خرید خودرو فروش خودروی پرسرعت الکتریکی دنیا را که تا کنون ساخته شده‌ است , نیو EP9 است . این خرید خودرو فروش خودرو محصول یک استارتاپ با نام نکست ئی‌وی NextEV است , که قادر است با سرعتی ۳۱۲ کیلومتر بر ساعت جنبش کند .

5 سوپرخرید خودرو فروش خودروی سرعت بالا الکتریکی عالم کدامند؟
ولی از خرید خودرو فروش خودروی دارای اسم و رسم ترزور که در نمایشگاه ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ معرفی شد هم بایستی خاطره کرد . این خرید خودرو فروش خودرو که اسم پرآوازه برند تجاری رنو را یدک می‌کشد , در کمتر از ۴ ثانیه به عجله صفر تا ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید . خروجی این خرید خودرو فروش خودرو حدود ۳۵۰ اسب بخار اعلام شده‌است .

5 سوپرخرید خودرو فروش خودروی سرعت بالا الکتریکی جهان کدامند؟

در ماه آگوست ۲۰۱۶ , مرسدس از مدل مفهومی مرسدس - می‌باخ ۶ پرده‌برداری کرد . این خرید خودرو فروش خودرویی الکتریکی که قدرتی معادل ۷۳۸ اسب‌بخار دارااست , تا به امروز مورد آزمایش سرعت قرار نگرفته است . مرسدس اعلام می کند این خرید خودرو فروش خودرو در کمتر از ۴ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر رسیده و با بیشنه سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به حرکت خویش ادامه می دهد . احتمالا جالب‌ترین مسئله در خصوص این خرید خودرو فروش خودرو شارژ کردن باتری‌ها برای طی فاصله ۴ کیلومتری در ۵ دقیقه باشد .

5 سوپرخرید خودرو فروش خودروی سریع الکتریکی جهان کدامند؟

اما مجموعه سازنده ریماک یک ابرخرید خودرو فروش خودروی الکتریکی را با نام کانسپت ۱ را در نمایشگاه خرید خودرو فروش خودروی ژنو با خروجی ۱۰۷۰ اسب بخارمعرفی کرده است . این خرید خودرو فروش خودرو در کمتر از ۲٫۶ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر رسیده و به بیشینه سرعت ۳۵۵ کیلومتر در ساعت می رسد .

5 سوپرخرید خودرو فروش خودروی پرسرعت الکتریکی دنیا کدامند؟
خرید خودرو فروش خودروی جنوویشن GXE که نوعی شورولت کوروت تقویت شده به شمار می رود , در ابتدا مالامال سرعت‌ترین خرید خودرو فروش خودرو‌های الکتریکی دنیا قرار دارا هستند . این خرید خودرو فروش خودروی برقی توانست با سرعت تقریبی ۳۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت نماید .


5 سوپرخرید خودرو فروش خودروی سریع الکتریکی دنیا کدامند؟


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]