پرده برداری از اولیه خرید خودرو فروش خودرو ی امنیتی

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:10
Gundersen Justice

بنابر خبر ها به دست آمده به نقل از گیزمگ یک شرکت سنگاپوری از اولین خرید خودرو فروش خودرو ی امنیتی جهان که یک پهپاد نیز آن را همراهی می کند , پرده‌برداری کرد .
به گزارش وبسایت خرید خودرو فروش خودرو , کمپانی &# فروش خودرو در تهران ” ( Otsaw Digital ) او‌لین خرید خودرو فروش خودروی خودران امنیتی عالم را که بوسیله یک پهپاد حمایت می شود , تولید کرد .

این ربات امنیتی که O - R3 نام دارد و پهپاد آن میتواند مزاحمان را شناسایی و مسیر حرکت آنها را ردیابی نماید .

این سامانه که با استفاده از الگوریتم‌های یادگیرنده و یادگیری خرید خودرو فروش خودرو کار مینماید , می تواند گونه های سختی ها را در مسیر تشخیص دهد و برای جلوگیری از عکس العمل با آن ها تغییر‌و تحول مسیر دهد . به علاوه این سامانه مجهز به سیستم تشخیص پلاک است که خرید خودرو فروش خودروهایی که مجاز به تکان در مکان‌های گوناگون نیستند را شناسایی میکند و از سایر خرید خودرو فروش خودروها جدا مینماید .




پهپاد همراه با خرید خودرو فروش خودرو می‌تواند شعاع ۱۰۰ متری آن را رصد نماید و موارد مشکوک را شناسایی کند .



این سامانه می تواند به طور تمام‌وقت کار نماید و انگیزه از پباده سازی آن کم کردن نیاز به تیم‌های حفاظتی انسانی است .

یک گروه مدیریتی میتوانند همت سامانه را زیر حیث بگیرند و در شرایطی‌که که نیاز باشد سامانه را از حالت خود کار خارج کرده و سوق‌دهی آن را برعهده بگیرند .

این سامانه می تواند در زمانی که شارژ باتری آن کم است به ایستگاه‌های شارژ باتری خود برگردد .

این سامانه امنیتی مداد می تواند بعضی از وظیفه های امنیتی مرحله ذیل را هم انجام دهد البته درهرمورد نیاز به افراد با تجربه برای سوق دهی این سامانه و باز‌بینی تلاش آن لازم است .



این سامانه در نمایشگاه فناوری CommunicAsia که از روز جاری در سنگاپور آغاز شده و تا ۲۵ مه ( پنجشنبه ۴ خرداد ) ادامه دارااست , پرده برداری شده‌است .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]