سوپرخرید خودرو فروش خودرو های سریع الکتریکی دنیا

يکشنبه 1 مرداد 1396
20:02
Gundersen Justice

طبق آمار به دست آمده از سوپرخرید خودرو فروش خودرو های سرعت بالا الکتریکی دنیا خرید خودرو فروش خودروی جنوویشن GXE که نوعی شورولت کوروت تقویت شده به شمار میرود , در صدر مالامال سرعت‌ترین خرید خودرو فروش خودرو‌های الکتریکی جهان قرار دارند .
به نقل از تارنما خرید خودرو فروش خودرو , تسلا نام خود را در در مقام خرید خودرو فروش خودرو فروش ویژه در رده سرعتی غیرقابل رقابت اثبات کرد . یک نوع S تسلا با باتری‌های ۱۰۰ کیلوواتی در حین ۲٫۴ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر دست خواهد یافت . تا همین جای روایت این خرید خودرو فروش خودرو سریع‌تر از لافراری یا پورشه ۹۱۸ اسپایدر است .

البته تسلا تنها خرید خودرو فروش خودرویی وجود ندارد که همت میکند مرزهای سرعتی را درنوردد . بخش اعظمی از استارت‌آپ‌ها‌ هم قصد دارند اسم خود را در منزلت سازندگان ابرخرید خودرو فروش خودروها قرار دهند . اما صرفا استارت‌آپ‌ها در‌این مقام قرار نمی‌گیرند , بلکه می‌توان نام‌های بزرگی نظیر مرسدس بنز را هم دربین سازندگان پرسرعت الکتریکی نیز یافت .

ما در مورد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت صحبت میکنیم . مقوله‌ای که تمام خرید خودرو فروش خودروهای پرفورمنس در آن گزینه دعوا قرار میگیرند و یکی از برگ‌های غالب خرید خودرو فروش خودروها محسوب می شود .

یکی ۵ خرید خودرو فروش خودروی پرسرعت الکتریکی دنیا را که تا کنون ساخته شده‌ است , نیو EP9 است . این خرید خودرو فروش خودرو محصول یک استارتاپ با نام نکست ئی‌وی NextEV است , که می تواند با سرعتی ۳۱۲ کیلومتر بر ساعت تکان کند .

5 سوپرخرید خودرو فروش خودروی پرسرعت الکتریکی دنیا کدامند؟
البته از خرید خودرو فروش خودروی دارای شهرت ترزور که در نمایشگاه ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ معرفی شد نیز باید یاد کرد . این خرید خودرو فروش خودرو که اسم پرآوازه مارک تجاری رنو را یدک میکشد , در کمتر از ۴ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید . خروجی این خرید خودرو فروش خودرو حدود ۳۵۰ اسب بخار اعلام شده‌است .

5 سوپرخرید خودرو فروش خودروی سریع الکتریکی دنیا کدامند؟

در ماه آگوست ۲۰۱۶ , مرسدس از نوع مفهومی مرسدس - می‌باخ ۶ پرده برداری کرد . این خرید خودرو فروش خودرویی الکتریکی که قدرتی معادل ۷۳۸ اسب‌بخار داراست , تا به امروز زمینه تست سرعت قرار نگرفته است . مرسدس می گوید این اتومبیل در کمتر از ۴ ثانیه به عجله صفر تا ۱۰۰ کیلومتر رسیده و با بیشنه سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به تکان خویش ادامه می دهد . احتمال دارد جالب‌ترین موضوع درباره ی این خرید خودرو فروش خودرو شارژ کردن باتری‌ها برای طی مسافت ۴ کیلومتری در ۵ دقیقه باشد .

5 سوپرخرید خودرو فروش خودروی پرسرعت الکتریکی دنیا کدامند؟

اما گروه سازنده ریماک یک ابرخرید خودرو فروش خودروی الکتریکی را با اسم کانسپت ۱ را در نمایشگاه خرید خودرو فروش خودروی ژنو با خروجی ۱۰۷۰ اسب بخارمعرفی نموده است . این خرید خودرو فروش خودرو در کمتر از ۲٫۶ ثانیه به عجله صفر تا ۱۰۰ کیلومتر رسیده و به بیشینه سرعت ۳۵۵ کیلومتر در ساعت می رسد .


5 سوپرخرید خودرو فروش خودروی سریع الکتریکی عالم کدامند؟
خرید خودرو فروش خودروی جنوویشن GXE که نوعی شورولت کوروت تقویت شده به شمار می‌رود , در صدر مالامال سرعت‌ترین خرید خودرو فروش خودرو‌های الکتریکی عالم قرار دارند . این خرید خودرو فروش خودروی برقی توانست با سرعت تقریبی ۳۰۰ کیلومتر در ساعت تکان نماید .

5 سوپرخرید خودرو فروش خودروی سریع الکتریکی جهان کدامند؟


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]