توقف ایجاد خرید خودرو فروش خودرو های دیزلی و بنزینی در فرانسه

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:59
Gundersen Justice

بنابر اعلام دولت امانوئل ماکرون , مدیریت جمهور جدید فرانسه ; این سرزمین از سال ۲۰۴۰ به بعد از آن اذن تولید خرید خودرو فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را نخواهد اعطا کرد .
به نقل از وب سایت اتومبیل , هنگام رو نمایی از برنامه دولت فرانسه برای به وقوع پیوستن تعهدات خود زیر قرارداد آب و هوای پاریس , نیکولاس هیلوت , وزیر محفظه زیست فرانسه تاکیده کرده است که فروش چنین خرید خودرو فروش خودروهایی بایستی از سال ۲۰۴۰ نقطه نهایی یابد .

هیلوت این تصمیم را با تیتر انقلاب و تغییر کلیدی تعریف می کند و آن را تعهد دولت برای رئیس بر تغییر‌و تحول حالت آب و هوایی می‌خواند . وی تاکید می‌نماید که آلودگی هوا سلامت همگانی را مبتلا مشکل می‌نماید و مسلما چنین تحولی برای خرید خودرو فروش خودروسازان طاقت فرسا خواهد بود . در واکنش به سیاست دونالد ترامپ بر اساس انزوا آمریکا از توافق آب و هوای پاریس , وزارت‌خانه‌های فرانسه برنامه جدید موقعیت آب و هوایی با هشتگ &# خودرو خرید ایران ; MakeOurPlanetGreatAgain# ” را عرضه نموده است .

طبق گزارش شورای بین‌المللی حمل‌ونقل تمیز , تنها ۰ . ۶ درصد از کل خرید خودرو فروش خودروهای فروخته شده در کشورهای عضو اتحادیه اروپا , الکتریکی بوده‌اند . ( ۰ . ۷ درصد افزونه هیبریدی و ۱ . ۹ درصد هیبریدی معمولی )


ولی فرانسه با فروش ۱ . ۱ درصدی خرید خودرو فروش خودروهای تمام الکتریکی در سال ۲۰۱۶ , پاره ای جلوتر از دیگرافراد است . در مرزوبوم نروژ با دقت به انگیزه بخش اعظم , ۱۵ . ۷ درصد از کل خرید خودرو فروش خودروهای فروخته شده الکتریکی بوده‌اند . سهم فروش خرید خودرو فروش خودرو در کشورهای شمال اروپا ( فنلاند , ایسلند و دیگر کشورهای اسکاندیناوی ) در سال ۲۰۱۶ برای خرید خودرو فروش خودروهای افزونه هیبریدی و هیبریدی به ترتیب ۱۳ . ۴ و ۱۱ . ۳ درصد بوده است . سهم خرید خودرو فروش خودروهای دیزلی و بنزینی در سال ۲۰۱۶ به ترتیب ۵۲ و ۴۴ درصد بوده است .

براساس قسمتی از برنامه تازه فرانسه برای تغییر‌و تحول آب و هوا , این سرزمین درسمت کاهش کربن دی اکسید , ‌ ساخت هیدروکربن را در سال ۲۰۴۰ متوقف می کند . بایستی در لحاظ گرفت که فرانسه بیشتر زغال‌سنگ , نفت و گاز مایحتاج خویش را وارد می کند و برای تامین انرژی در اصل به انرژی هسته‌ای متکی است . برای حذف کردن سوخت‌های فسیلی در بخش خرید خودرو فروش خودروسازی , این میهن به افزایش قیمت کربن ادامه می دهد . با تدابیر دولت فرانسه در زمینه تغییرات مالیاتی برای ساخت برابری لا‌به‌لا بها خرید خودرو فروش خودروهای دیزلی و بنزینی تا سال ۲۰۲۲ , نقطه مثبت خرید خودرو فروش خودروهای دیزلی در قیمت‌گذاری تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد .

گزارش‌های اخیر یک روز پس از این که شرکت ولوو از تصمیم خود برای ساخت خرید خودرو فروش خودروهای تمام الکتریکی , افزونه هیبریدی و هیبریدی ترکیبی از سال ۲۰۱۹ صحبت اعلام کرد , ارائه شده‌اند . سال قبل شهر دار پاریس پیمان رویارویی با آلودگی هوا را اعطا کرد و وفادار شد که خرید خودرو فروش خودروهای دیزلی تا سال ۲۰۲۵ از خیابان‌های متروپولیس حذف میشوند .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]