رنو کلئوس 2017 + تصاویر

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:50
Gundersen Justice

خودرو فروش فوری خرید خودرو فروش خودرو رنو کولئوس , به عنوان یکی از برگزیدگان محصول ها رنو در زمان جدید , با لوگویی بزرگ‌تر از قبل , درب موتور کشیده و به کار گیری از تزئینات کرومی در جای­‌جای بدنه سعی می نماید مقام خود را میان رقبا ارتقاء دهد . همینطور شاهد خطوط کشیده و پر رنگ در آن هستیم , در عقب هم طریق نصب چراغ‌ها آن‌را عریض­‌تر جلوه می­‌دهد . اما از مشخصه­‌های کلاسیک خرید خودرو فروش خودروهای شاسی­‌بلند نیز بهره­‌مند است , مثل : رینگ­‌های تبارک , سقف با ساختار آلومینیومی , ساختار محافظ­‌گونه درب‌ها .

مهمترین اتفاقی که در کولئوس 2017 رخ داده , تغییر تحول بعد ها و مقدار آن است . رنو با اضافه‌شدن شاسی‌بلند کجار به خانواده‌اش , دو محصول در یک سگمنت داشت که به هیچ عنوان منطقی فقدان . به همین جهت دست به تغیر بعد ها کولئوس زد و آن را از کلاس شاسی‌بلندهای جمع‌وجور ( کامپکت ) به کلاس شاسی‌بلندهای میانگین ارتقا اعطا کرد ; این یعنی کولئوس تازه حالا 3 ردیف صندلی داراست . .

چه امکاناتی دارااست ؟

کولئوس 2017 اول شاسی‌بلند D - segment رنوست و به همین علت فرانسوی‌ها برای آن سنگ تمام گذاشته‌اند . فضای کابین رنو کولئوس , ماهرانه مشخصه­‌های یک شاسی­‌بلند تنومند و کیفیت آیتم انتظار از سدانی خانوادگی را مخلوط می­‌کند . کنسول مرکزی وسیع آن تاکیدی بر راحتی فوق­‌العاده­‌ای است که سرنشینان تجربه خواهند کرد .

در درون کابین به یاری خطوطی که هماهنگی بدون نقص با گویش پباده سازی خارجی دارند , فضایی راحت و خوشگل اخلاق شده است . صندلی­‌ها نیز با بعدها و طراحی مناسبشان به خیر سرنشین را مهار می­‌کنند . برای ارتقاء راحتی از فوم­‌هایی با سکو تراکم متغیر در آن­‌ها مستعمل شده است . در عقب نیز فضای سخاوتمندانه‌ای تدارک دیده شده است .

از نظر سعی , کولئوس به لطف فاصله 213 میلی­متری از کف زمین و زاویه ورود و خروج 19 و 26 سکو , توانایی رفتن به هر نقطه­‌ای را داراست . اما استفاده از سیستم چهارچرخ محرک تازه 4x4i این خصوصیت را به بالاترین سطح رسانده است . کولئوس به لطف این تکنولوژی به شایسته ترین شکل توانایی­‌های حرکتی خود را به رخ رقیبان کشانده است .

همینطور در سرعت­‌های ذیل و وقتی که چسبندگی مقداری دارید , قابلیت انتخاب سیستم انتقال اقتدار به تمام چرخ­‌ها موسوم به 4WDLOCK وجود دارد . علاوه­ بر این سیستم تازه , با خنثی کردن بیش‌فرمانی و کم­‌فرمانی , ایمنی و پایداری مضاعفی به همراه می­‌آورد . ولی برای برآورده کردن نیازهای متعدد در بازارهای متفاوت , نسخه دیفرانسیل جلو کولئوس هم عرضه خواهد شد .

کولئوس 2017 در کابین چیزی دارااست که بقیه ندارند! در ردیف دوم صندلی‌ها فضای زانوی سرنشینان معادل 28 . 9 سانتیمتر است که یعنی نسبت به همگی رقیبانش اعم از کیا سورنتو , میتسوبیشی اوتلندر و هیوندای سانتافه , جادارترین است .

بسته به ورژن انتخابی , صندلی جلو از ویژگی‌های متعددی بهره‌مند است : امکان تهیه در شش جهت , قابلیت و امکان تظیم گودال کمر , سیستم گرمکن با قابلیت و امکان انتخاب دو جايگاه متفاوت , تهویه یک دست برای کاهش سکو حرارت در آب و هوای گرم .

ویژگی ها فنی :

حجم موتور 2488
تعداد سیلندرها 4
آرایش قرار گیری سیلندرها خطی بی واسطه
حداکثر بضاعت خروجی ( دور بر دقیقه / اسب بخار ) 170 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی ( دور بر دقیقه / نیوتن متر ) 226 نیوتون متر در 3600 به دور در دقیقه
سیستم حرکتی خرید خودرو فروش خودرو ( انتقال قدرت ) موتور جلو چهار چرخ محرک
مدل باکس دنده انتقال اقتدار خود کار پیوسته

تعداد دنده ( جلو ) 6
حداکثر سرعت 181
عجله 0 الی 100 ( برحسب ثانیه ) 9 . 3
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 9 . 5 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 5



برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]