رنو ترزور ازدیدگاه اتفاق افتاد خرید خودرو فروش خودرویی زیباترین کانسپت

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:49
Gundersen Justice

اخبار به دست آمده از سوی شرکت رنو که بیش از ۳۰ سالی می گردد تولیدها خویش را در بازار آمریکا عرضه می دارد حاکی از آن است که محصول ها سال های آتی این شرکت , طراحی بهتری نسبت به قبلی خواهند داشت .
به نقل از تارنما خرید خودرو فروش خودرو , یکی از تولید ها آینده‌نگرانه این مارک اتومبیل کانسپت ترزور بوده که توانست مسئله توجه همگان قرار گیرد . این کانسپت در جریان اتفاق افتاد Concorso d &# خودرو فروش اقساطي d ’ Este توانست زیباترین کانسپت از نگاه رای‌دهندگان شود .

روی داد Concorso d ’ Eleganza Villa d ’ Este از سال ۱۹۲۹ محلی برای پرده‌برداری از خرید خودرو فروش خودروهای کانسپت بوده و هر سال هم در سواحل Como ایتالیا برگزار می شود .

ولی با وجود خرید خودرو فروش خودروهای مفهومی وسیع و شایان توجه جای تعجب داشته که محصول کانسپت رنو یعنی تروزر پیروز به اخذ چنین عنوان شد . عنوانی که به سادگی شامل درحال حاضر هر کانسپتی نشده و به نوعی آن محصول باید در مورد پباده سازی تقریبا بی رقیب و بی نقص به شمار رود .

شرکت رنو سال ۲۰۱۶ طی نمایشگاه پاریس بود که کانسپت تمام الکتریکی ترزور را معرفی کرد . ظاهری با صندلی های دو نفره که درب آن به صورت سفینه فضایی باز می گردد . حلقه ۲۱ اینچی عقب و ۲۲ اینچی جلو در کنار گلگیرهای پهن , ترزور را به خرید خودرو فروش خودرویی شایان توجه تبدیل کرده است . سیستم انتقال اقتدار آن از خرید خودرو فروش خودروهای فرمول E استفاده دریافت شد که می تواند خروجی ۳۵۰ اسب بخاری به ارمغان آورد . ترزور در کمتر از ۴ ثانیه می تواند به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد .

این نخستین دفعه فقدان که رنو برای محصولی زیرا ترزور اجرو پاداش اخذ می کند و در مارس ۲۰۱۶ تیتر برترین کانسپت سال را که از لحاظ ۲۰ طراح دارای اسم و رسم تعیین شده به خویش اختصاص دهد . این اجرو پاداش سال جاری طی نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ به رنو ارائه شد . ترزور تنها یک کانسپت عادی نمی باشد و رنو در پباده سازی آن از عناصر مختلفی فایده گرفته تا محصولی چشمگیر را به ارمغان آورد .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]