رونمایی استون مارتین از نسخه‌ی AMR ونتیج ۲۰۱۸

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:47
Gundersen Justice

اخبار به دست آمده از دپارتمان تازه‌ تأسیس AMR در مجموعه‌ی استون مارتین حاکی از آن است که‌این دپارتمان قرار است مشابه به AMG برای مرسدس بنز کار کند و جدیدترین محصول AMR برای سال ۲۰۱۸ , پرقدرت‌ترین ونتیج جاده‌ای مورخ خواهد بود .
به گزارش تارنما خرید خودرو فروش خودرو , یکسری ماه پیش , اولین محصول استون مارتین با برند AMR پرده‌برداری شد . AMR متفاوت‌ از بخش اعظمی تیونرهای دنیا , تمرکز بیشتری بر تقویت محصول ها برند حساس برای حضور در پیست دارد . روز جاری مدل ۲۰۱۸ از ونتیج AMR , به طور رسمی به وسیله استون مارتین به سناریو گذاشته شد تا پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصول فعلی این شرکت با پرقدرت‌ترین نسخه‌ی تاریخ خویش , از یک سری روز دیگر قابل خرید باشد . قرار است همگی تولیدات AMR در دو گروه عرضه شوند . مدل اول با دست‌کم تجهیزات رفاهی و مدل دوم با آپشن‌های سفارشی و تزئینات لوکس مارک Q از استون مارتین , فروخته خواهند شد که طبیعتا قیمت بالاتری خواهند داشت &# خودرو فروش ویژه

اسم ونتیج در اوایل دهه‌ی ۵۰ میلادی روی مدل‌های دودر و اسپرت استون مارتین که در مقایسه با دیگر تولید ها این مجموعه , قدرت بیشتری داشتند , گذاشته شد . اگر‌چه امروزه مدل‌های ونکوئیش و DB11 با قیمتی بیش تر از ۲۰۰ هزار دلار , جذاب‌تر از ونتیج ۱۰۰ هزار دلاری به لحاظ می‌رسند ; اما محبوبیت ونتیج در میان علاقه‌مندان خرید خودرو فروش خودروهای اسپرت هر روز بیشتر میگردد و اکنون در نسخه‌ی AMR به نقطع ی عطف خود رسیده است .

Aston Martin Vantage AMR 2018

دو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر و ۱۲ سیلندر برای ونتیج AMR قابل سفارش است . گونه ۸ سیلندر , با اقتدار ۴۳۰ اسب بخار و نمونه‌ی ۱۲ سیلندر , با اقتدار ۶۰۰ اسب بخار عرضه خواهد شد . دو دسته جعبه‌دنده‌ی ۶ یا ۷ سرعته‌ی خودکار هم برای این خرید خودرو فروش خودروها قابل سفارش است که آپشن تغییر سرعت با پدال‌های پشت دستور را به ملازم خواهد داشت . از ونتیج AMR صرفا ۳۰۰ دستگاه ایجاد می شود که ۲۰۰ نمونه با پیشرانه ۸ سیلندر و ۱۰۰ عدد با موتور ۱۲ سیلندر خواهد بود .

Aston Martin Vantage AMR 2018


رنگ بدنه‌ی این خرید خودرو فروش خودروها همراه یا این که فارغ از خطوط تزئینی روی آنان , قابل پیشنهاد خواهد بود ; اما برای فضای داخلی , صرفا ۴ ترکیب رنگ سپید , نارنجی رنگ , مشکی و آبی رنگ در حیث گرفته شده‌است . پیش‌بینی می گردد که محبوب‌ترین رنگ‌بندی ونتیج AMR , با مخلوط سبز استرلینگ بدنه و خطوط سبز پر‌نور ملازم باشد که الگو گرفته از گروه استون مارتین در مسابقات استقامت جهانی ( VEC ) و خرید خودرو فروش خودروی قهرمان سال گذشته , ونتیج GTE با شماره‌ی ۹۵ , محسوب میشود .

Aston Martin Vantage AMR 2018

خریداران ونتیج AMR می توانند رینگ‌های اسپرت متنوع و صندلی‌های متفاوتی سفارش دهند که از فیبر کربن و بسیار سبک‌وزن است . علاوه بر این , کیت بدنه‌ی آیرودینامیک مخصوص هم برای این خرید خودرو فروش خودرو قابل توصیه خواهد بود که علاوه بر کاهش وزن و افزایش توانایی‌های فنی , به دلیل بهره از یک بالچه‌ی عقب نسبتا بزرگ , ظواهر جذابی به ونتیج AMR می دهد . ست اگزوزهای تیتانیوم نیز برای این خرید خودرو فروش خودرو قابل پیشنهاد است که در کنار کاهش وزن ۱۴ کیلوگرمی در مقایسه با اگزوزهای استاندارد , تلاش خوب تر و صدای زیباتری به هم پا خواهد داشت .

Aston Martin Vantage AMR 2018

هر دو جور ۸ و ۱۲ سیلندر از ونتیج AMR به‌زودی در نمایندگی‌های قسمتی استون‌ مارتین در سراسر جهان , پیش‌فروش می شوند . این خرید خودرو فروش خودروها میتوانند بدنه‌ی کوپه با سقف فلزی یا رودستر داشته باشند که در نمونه‌ی کوپه با پیشرانه‌ی ۴۳۰ اسب بخار , آستانه‌ی ارزش ۱۲۸ هزار دلار به همراه خواهد داشت . استون مارتین هنوز راجع به توانایی‌های فنی ونتیج AMR سخن نکرده است ; ولی می‌توان پیش‌بینی کرد که مدل ۱۲ سیلندر از این محصول بتواند در کمتر از ۳ . ۸ ثانیه با گاز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسد .

امروزه می‌توان با پولی در حدود ۱۰۰ هزار دلار , مالک نمونه‌ی استاندارد استون‌مارتین ونتیج با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر به توان ۴۳۰ اسب بخار شد که با حداقل آپشن‌ها و جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی غیر خود کار ارائه می شود .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]