نکاتی موثر درباره بده بستان و استفاده از لاستیک‌های زمستانی

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:37
Gundersen Justice

اینجا هوا سرد و خشن است و حقایقی غیرقابل‌انکار درباره‌ی لاستیک‌های زمستانی موجود هست . اگر دمای هوا در مکانی که معاش می‌کنید به زیر 7 رتبه سانتی‌گراد رسید موقع فایده از این لاستیک‌هاست .

بله حتی تراک یا شاسی‌بلند دو دیفرانسیل شما بایستی به لاستیک‌های زمستانی مجهز باشد . خرید خودرو فروش خودروی شما چهارچرخ محرک خوانده می‌شود نه چهارچرخ متوقف!
خرید خودرو از دبی نکته اثر گذار هنگام تعویض و استعمال از لاستیک‌های زمستانی



و پیش از آنکه به رانندگی عالی افتخار کنید باید بدانید که فاکتورهای فراوانی در یک رانندگی در جاده دخیل میباشند و یکی آن‌ها برف است . به خاطره داشته باشید که مراد ما لاستیک‌های زمستانی است خیر لاستیک‌های برفی . حتی‌د‌ر مسیرهای کم آب هم لاستیک‌های زمستانی کشش خوبتر را از روش جنس نرم‌تر لاستیک آماده می نمایند .

وقتی که لاستیک‌های خویش را با تغییر‌و تحول فصل عوض میکنید توصیه‌هایی ضروری است که ما آن‌ها‌را برای شما تدارک دیده‌ایم .
امن و هوشیار باشید
5 نکته موثر هنگام تعویض و استفاده از لاستیک‌های زمستانی



خواه لاستیک‌های خویش را در یک دکان عوض فرمائید و خواه این کار را در منزل انجام دهید , این موضوع اهمیت دارااست که کار موردنظر را با ایمنی و با استعمال از ابزار درست به آخر و عاقبت برسانید . در صورتیکه لاستیک‌ها را در خانه ردوبدل می‌کنید استفاده از جک‌های کفی برای تحمل وزن خرید خودرو فروش خودرو اضطراری است . بهتر است که در ابتدا فقط یک بخش از اتومبیل را بلند کرده و لاستیک آن بخش را بده بستان نمایید . با استفاده از آچار چرخ و در دو تراز پیچ‌ها را گشوده کرده و لاستیک را بیرون فرمایید .
وضعیت چرخ‌ها و لاستیک‌های اتومبیل را بازنگری کنید
5 نکته موءثر هنگام بده بستان و به کار گیری از لاستیک‌های زمستانی



این زمینه درباره ی هر دو دسته لاستیک صحت می نماید . فایده از لاستیک‌های زمستانی سبب ارتقا طول عمر هر دو مجموعه‌ی لاستیک‌ها خواهد شد هر چند سائیدگی هنوز نیز وجود خواهد داشت . سایش معمولی با سرعتی یکسان و معمولاً در کل لاستیک دیده می شود درحالی‌که ساییدگی ناصاف به دلیل معضلات سیستم تعلیق و تنظیم نبودن باد لاستیک‌ها در یک‌طرف چشم شود .
برچسب‌گذاری لاستیک در هم اکنون اتمام
5 نکته مفید هنگام ردوبدل و به کارگیری از لاستیک‌های زمستانی



هنگامی که لاستیک شما به پایان عمر خود نزدیک می‌شود فراموش نکنید که آنها‌را برچسب‌گذاری فرمایید . تکه‌ نوشته‌ای معمولی مانند چپ جلو و یا این که راست عقب میتواند استراتژی مناسبی باشد ; و فراموش نکنید وقتی می‌خواهید مجدد از گروه لاستیک‌ها فایده فرمایید با این استراتژی خواهید دانست که کدام لاستیک باید عوض شود . همینطور چرخاندن لاستیک‌ها هم در طی چندین ماهی که به کار گیری نمی شوند اهمیت دارد .
بازدیدی بصری از اتومبیل داشته باشید
5 نکته اثرگذار هنگام ردوبدل و به کار گیری از لاستیک‌های زمستانی




برای تشخیص بعضی مشکلات خرید خودرو فروش خودروی خویش بدون چاره نیستید که به مکانیک رجوع‌کنید . زمانی که لاستیک‌ها را تعویض می‌کنید دیدی دقیق به سیستم تعلیق و ترمز بیندازید تا مشکلات احتمالی را بیابید . قطعاتی مانند لوله‌های ترمز , بوش‌ها و… را برای تشخیص شکستگی‌ها و نشتی‌های احتمالی بازبینی فرمایید .
لاستیک‌ها را به‌طور مطلوب نگهداری فرمائید
5 نکته اثر گذار هنگام تعویض و به کار گیری از لاستیک‌های زمستانی



هنگامی که لاستیک‌ها را بده بستان نمودید طریق نگهداری درست از لاستیک‌های منفعت نشده اهمیت دارااست . مطمئن شوید که لاستیک‌ها منزه می‌باشند و قبل از اینکه آن ها را باطن کیسه‌های غیرقابل نفوذ توسط هوا قرار دهید از خشک شدن آنها اطمینان حاصل نمائید . این کار قدمت لاستیک‌ها را ارتقاء می دهد . لاستیک‌ها را در مکانی کم آب و خنک و تا حد امکان به دور از نوروروشنایی بی واسطه خورشید قرار دهید .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]