پرده‌برداری از اتومبیل ی تمام الکتریکی سوئیسی

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:36
Gundersen Justice

بنابر خبر ها به دست امده از نیو اطلس , شرکت خرید خودرو فروش خودروسازی سوئیسی &# خودرو فروش ویژه ” ( Elextra ) از جدیدترین خرید خودرو فروش خودروی برقی خویش پرده برداری کرد بدنه این خرید خودرو فروش خودروی برقی از فیبر کربن تشکیل‌شده و طراحی ظاهر آن شبیه خرید خودرو فروش خودروهای ایتالیایی نظیر فراری و لامبورگینی است

به گزارش وبسایت خرید خودرو فروش خودرو , سرعت این خرید خودرو فروش خودرو تمام الکتریکی در ۲٫۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و با یک بار شارژ میتواند مسافت ۶۰۰ کیلومتر را با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت بپیماید .

تا قبل از این یک نمونه پیش‌تولید شده از این خرید خودرو فروش خودرو در ماه فوریه امسال میلادی رونمایی شد که تا حدودی مشابه این خرید خودرو فروش خودرو بود ; اما پباده سازی این مثال زیباتر از موردها قبلی است .

این خرید خودرو فروش خودرو با به کارگیری از یک موتور الکتریکی دوقلو کار می کند که قدرت آن ۶۸۰ اسب بخار است و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است .



توان و توان این خرید خودرو فروش خودرو توانسته که خرید خودرو فروش خودروی برقی شرکت تسلا گونه “ S P100D ” را شکست دهد .

این شرکت هنوز بها خرید خودرو فروش خودروی تمام الکتریکی خویش را اعلام نکرده و فقط ۱۰۰ مثال از آن را به بازار عرضه خواهد کرد .


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]