پرهیز از ایجاد آلودگی روی شیشه خرید خودرو فروش خودرو

يکشنبه 1 مرداد 1396
19:34
Gundersen Justice

علل تولید لایه چربی و آلودگی های دیگر بر روی شیشه خرید خودرو فروش خودرو
• تنفس و تعریق یک کدام از این علل میباشد که نمیتوان جلوی آن را گرفت .

• یک از همه گیرترین علل , به چنگ آوردن کولر در فصول گرم میباشد . به خیال و خاطر تشدید شدن عمل تعرق چربی ها و املاح معدنی بیشتری از بدن بیرون میگردد و سرد کردن هوای داخل اتومبیل و مبحث ماندن این مولکول ها در درون اتومبیل باعث میگردد چربی ها اکثر به شیشه ها جذب شوند .

• آلودگی ها و موادی دیگری که در هوا وجود دارد ( دود اتومبیل های دیزلی به همراه خود اندازه زیادی مولکول های چربی باطن خویش دارند ) .

• استفاده از دستمال های خیر چندان پاک برای تزکیه شیشه ها .

• استفاده از درخشان کننده های داشبورد و اسباب و اثاث داخلی خرید خودرو فروش خودرو .

• واکس ها و لوسیون های اختصاصی رو کش صندلی های چرمی .

• استفاده از کرم ها , لوسین هایی و اسباب آرایشی دارای چربی که برای بدن استفاده میشود .

• و … .
راه‌حل های پیشنهادی برای جلو گیری ازایجاد لایه چربی و آلودگی های دیگر بر روی شیشه اتومبیل
۱٫ برای تنفس و تعرق که خط مش حلی وجود ندارد . اما می توان در فصول گرم که تعرق زیاد خیس است , به محض ورود به خرید خودرو فروش خودرو از کولر استفاده نکنیم و شیشه ها را ذیل بدهیم تا به مرور رطوبت تن نادر شود و تنفس آهسته تر شود , بعد از آن شیشه ها را بالا کشید .

۲٫ در طول آلودگی هوا و زمانی که پشت خرید خودرو فروش خودرو های سنگین قرار میگیرید شیشه ها را بالا دهید و دریچه تهویه هوا را ببندید .

۳٫ بهتر است برای شیشه ها از دستمال جداگانه ای بهره کنیم و در شرایطی که شیشه ها خیلی کثیف میباشند به یک طرز دیگر و یا این که دستمال دیگر شیشه ها را تمیزتر کنیم بعد با پارچه یا این که مجله ای پاک شیشه ها را پاک کنیم . ( دستمال های میکرو فایبر و کاغذ ها قدرت جذب چربی های بیشتری نسبت به دستمال های عادی دارا هستند ) .

۴٫ زمانی که از لوسیون ها و واکس ها , برای درخشان کردن اسباب داخلی خرید خودرو فروش خودرو سود میکنید بهتر است بگذارید درب ها برای مدتی باز باشند و یا شیشه ها برای تعدادی دقیقه ای باز بمانند .

۵٫ هنگامی که از کرم ها و ولوازم آرایشی استفاده می‌کنید مراقب باشید که اثاثیه داخلی اتومبیل به آنان آغشته نشوند و به موردها اول و دوم اکثر اعتنا فرمائید &# فروش خودرو در تهران ;


برچسب ها: تویوتا ,
[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید و فروش قیمت خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]